کرمانشاه

خدمات‌رسانی ١۴٨ نیروی تخصصی در «اورژانس اجتماعی» کرمانشاه

خدمات‌رسانی ١۴٨ نیروی تخصصی در «اورژانس اجتماعی» کرمانشاه

بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار برگزیده کرمانشاه، در خصوص خدمات اورژانس اجتماعی به نیازمندان‌؛ اظهار کرد: برنامه اورژانس اجتماعی تلفیقی از مداخله در بحران فردی خانوادگی و اجتماعی است.

وی افزود: خط تلفن اورژانس اجتماعی «١٢٣» است و شامل تیم سیار اورژانس اجتماعی (خدمات اجتماعی سیار)، پایگاه خدمات اجتماعی در سکونتگاه‌های غیر رسمی و مناطق حاشیه نشین است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: هر کدام از بخش‌ها وظایفی خاصی را برای حل بحران‌ها و مشکلات بر عهده دارند اما این خدمات اجتماعی به صورت تخصصی، به موقع و در دسترس است.

وی خاطرنشان کرد: اورژانس اجتماعی استان کرمانشاه با ١٣ مرکز، ٢ پایگاه خدمات اجتماعی و ١۴٨ نیروی تخصصی که شامل مددکار، روانشناس، حقوقی، راهبر خودرو و دیگر نیروها است در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان به صورت شبانه روزی و رایگان ارائه خدمت می‌کند.

شهبازی اضافه کرد: از جمله جامعه هدف اورژانس اجتماعی می‌توان از خودکشی، کودک آزاری، همسر آزاری، اختلافات حاد خانوادگی، زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی و در معرض آسیب، سالمند آزاری، معلول آزاری، دختران و پسران فراری و افراد دارای ملال جنسیتی نام برد.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا