لرستان

خدمات‌دهی ۱۹ پایگاه امدادو نجات و کوهستان جمعیت هلال احمر در لرستان

صارم رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خرم‌آباد، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر از به‌کارگیری تمامی امکانات و توان خود برای کمک به مصدومان و حادثه‌دیدگان احتمالی فروگذار نبوده و در این راستا تمام سعی خود را به کار بسته است.

وی با بیان اینکه در این راستا دارای ۱۸ پایگاه امدادونجات بین شهری و یک پایگاه کوهستانی است، افزود: در تمامی حوادث طبیعی و غیرطبیعی استان نظیر تصادفات جاده‌ای، سیلاب، آوار و کوهستان و در حوادث غیر مرتبط به عنوان معین پشتیبان دستگاه‌های خدمات‌رسان هستیم‌.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان از انجام ۱۳ سورتی پرواز در راستای عملیات امداد هوایی طی ۸ ماهه امسال در استان خبر داد و گفت: مدت این پروازها ۸ ساعت و ۵۵ دقیقه بوده است.

رضایی با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها ۳ حادثه‌دیده انتقال داده شده‌اند، اضافه کرد: از تمامی مردم درخواست داریم درصورت وقوع اتفاقات با شماره ۱۱۲ مرکز پاسخگویی به انواع حوادث در سراسر کشور تماس بگیرند تا در اسرع وقت پیگیری شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح‌هایی مانند سلامت محور، بشردوستانه(از ابتدای شروع کرونا)، طرح ملی نذر سلامت در ماه‌های محرم و صفر، آمران و ناظران سلامت و حامیان سلامت را برعهده داشته‌ایم، ادامه داد: همچنین در حال حاضر نیز طرح ایران یاران جوان توسط جمعیت هلال احمر استان اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا