لرستان

خدمات بسیج در سیل پلدختر ماندگار بود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از پل‌دختر، منصور کریمی‌فرد روز چهارشنبه در اجتماع بسیجیان پل‌دختر در رزمایش شکوه اقتدار با گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار کرد: شجره طیبه بسیج از یادگارهای ماندگار و بی‌بدیل امام راحل است که توسط امام کاشته شد و مقام معظم رهبری آن را آب‌یاری کردند.

وی افزود: امروز تفکر بسیجی الگوی نابی برای کشورهای اسلامی و غیراسلامی است تا درسراسر دنیا آزادی‌خواهان و مظلومان از این تفکر برای ایستادگی در برابر دشمنان خود الگو بگیرند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: امروز تفکر و فرهنگ بسیجی که متعلق به ملت ایران و از بطن مردم است به سراسر جهان صادر شده و ملت‌ها از آن الگو می گیرند.

وی افزود: بسیج در طول ۴۲ سال در کنار مردم نشان داد در تمام عرصه‌ها هر جا نیاز بوده حضور داشته و پای نظام و انقلاب ایستاده و کشور در سایه این نهاد مردمی به بزرگترین قدرت دفاعی و سازندگی رسیده است.

کریمی فرد یادآورشد: بسیجیان در بحران‌های مختلف از جمله در پل‌دختر درجریان سیل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ خدمات شایانی در شهرستان انجام دادند به‌طوری که هنوز خستگی سیل در چهره بسیجیان و گروه‌های جهادی پیدا است.

وی افزود: در سال‌های اخیر که ویروس کرونا جهانگیر شد نیز بسیجیان به صحنه آمدند و هم‌چنان در کنار مردم هستند و شرایط مختلف شیوع این ویروس را با کمک سایر عوامل در شهرستان کنترل کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پل‌دختر گفت: بسیج از ابتدای شیوع کرونا تمام قد دوشادوش کادر درمان برای مقابله با این ویروس بوده و تا ریشه کنی کامل کرونا در کنار حوزه سلامت می‌ماند.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا