تهران

خدمات رفاهی شهرک زیتون منطقه ۲۲ بازدید شود/ نامه‌ای به شهردار تهران

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از تهران، ساکنان شهرک زیتون در منطقه ۲۲ تهران در کمپینی با عنوان درخواست ایجاد فضای سبز در بلوار کوهک منطقه ۲۲ تهران خواستار ساخت پارک، محل بازی برای کودکان و مکانی جهت استراحت سالمندان شدند.

استشهادیه‌ای نیز با بیش از ۲۰۰ امضاء به شرح زیر تهیه شده است:

جناب آقای دکتر زاکانی، شهردار محترم تهران
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد، اینجانبان امضاءکنندگان‌ لیست پیوست ساکنین شهرک زیتون واقع در تهران منطقه ۲۲ خیابان کوهک هستیم.

این شهرک در سال ۱۳۹۵ توسط نیروی هوافضای سپاه ساخته شده است، در این شهرک ۱۲ برج ۱۵ طبقه در مجموع نزدیک ۲ هزار واحد ساخته شده است، به نحوی که از ابتدایی‌ترین امکانات و حقوق شهروندی مانند مدرسه، مسجد، فضای فرهنگی ورزشی، پارک، فضای سبز برای بازی کودکان، روشنایی شهرک، نظافت روزانه محروم هستند.

لازم به ذکر است خیابان کوهک نزدیک به ۶ سال، به دلیل احداث روگذر حکیم به کرج مسدود شده است و مردم جهت تردد با مشکلات فراوانی مواجه هستند که نیاز به پیگیری شهرداری است.

با توجه به پیگیری‌های متعدد از شهرداری منطقه ۲۲ و عدم وقوع نتیجه، از شما شهردار محترم و انقلابی شهر تهران تقاضا داریم، در صورت امکان از شهرک زیتون منطقه ۲۲ بازدید کرده و از نزدیک با مشکلات محدوده آشنا شوید و در صورت صلاح‌دید دستورات لازم را صادر کنید.

در همین راستا روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲ تهران درگفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در تهران، با اشاره به زمین خالی موجود در تقاطع بلوار کوهک و خیابان سهراب سپهری، اظهار کرد: طبق بررسی انجام شده این زمین در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یا راه و شهرسازی استان تهران است.

همچنین روابط عمومی بنیاد مسکن استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در تهران، گفت: مکان دقیق زمین مذکور توسط معاونت مربوطه ارزیابی شده و متعلق به بنیاد مسکن استان تهران نیست.

روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان تهران نیز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در تهران خاطرنشان کرد: زمین‌های خالی منطقه ۲۲ اکثرا در اختیارات اداره راه و شهرسازی یا منابع طبیعی است، که این مساله را بررسی می‌کنیم.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا