کرمانشاه

خدمات سازمان بسیج حقوق‌دانان کرمانشاه امسال به ۴.۵ میلیارد تومان رسید

رسول بهرامی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، با اشاره به عملکرد ۹ ماهه سازمان بسیج حقوق‌دانان استان طی سال جاری، اظهار داشت: طی مدت مذکور، ۳۰ گروه جهادی به استعداد ۱۹۴ نفر با ۱۵۶ ساعت فعالیت، ۱۰ هزار و ۷۸۹ مشاوره حقوقی به مردم ارائه شده است.

وی افزود: در این مدت ۲۲۴ فقره وکالت رایگان برای افراد معسر انجام شده و ۲۳۵ فقره کارشناسی رایگان صورت پذیرفته و تعداد ۷۵ عدد کارت هدیه بین نیازمندان توزیع شده است.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه با بیان اینکه تهیه و توزیع ۴ هزار جلد کتاب در مناطق حاشیه‌نشین شهر کرمانشاه از طریق دفاتر تسهیل‌گری استانداری کرمانشاه از دیگر اقدامات این سازمان بوده است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در راستای کمک‌های مؤمنانه تعداد ۹۳۵ بسته معیشتی نیز بین اقشار آسیب‌پذیر جامعه توزیع شده است.

بهرامی‌پور در ادامه با بیان اینکه تعداد یک‌هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی توزیع شده است، افزود: از آنجایی که شهید سلیم قنبری به عنوان شهید شاخص کشوری سازمان بسیج حقوق دانان کشور در سال ۱۴۰۰ برگزیده شده، لذا با تشکیل قرارگاه شهید سلیم قنبری اقدامات بسیار خوبی در این قرارگاه صورت گرفته و در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این شهید بزرگوار و معرفی وی به جامعه حقوقی، قضایی و تقنینی کشور محصولات فرهنگی این شهید بزرگوار شامل۳ هزار جلد کتاب، ۷۰ هزار بروشور، ۱۰ هزار پوستر، ۱۲۰ عدد تابلو عکس و سایر اقلام فرهنگی با هزینه‌ای معادل دو میلیارد ریال تهیه و در بین ۳۱ استان کشور، ۱۴ شهرستان استان و ۳۳ سازمان و نهاد شهر کرمانشاه توزیع شد و در این مدت برنامه‌های فرهنگی نظیر یادواره شهید سلیم قنبری نیز اجرا شده است.

این مسؤول با بیان اینکه یکی از برنامه‌های بسیار اثرگذار، طرح احرار و نهضت آزادسازی زندانیان معسر، بدهکاران مالی و جرائم غیرخطرناک بوده که در سال جاری طی هشت مرحله ۵۹۳ نفر آزادسازی صورت گرفته و در سه ماهه آخر سال قبل نیز در اجرای این طرح ۳۵۰ نفر آزادسازی انجام دادیم که مصمم هستیم به لطف الهی و کمک خیرین و مردم عزیزمان این عدد را تا پایان سال ۱۴۰۰ به ۱۴۰۰ نفر برسانیم.

وی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به یک‌هزار و ۱۷ نفر از زندانیان و اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در زندان‌های استان را از دیگر اقدامات برشمرد و گفت: برگزاری نشست های هیأت اندیشه ورز این سازمان در سراسر استان از برنامه‌های جاری ما بوده که برای آسیب‌شناسی حقوقی و قضایی صورت گرفته است و ادامه دارد.

بهرامی‌پور با بیان اینکه برنامه‌های ما در جهت گره‌گشایی از مشکلات حقوقی و قضایی مردم عزیزمان و کمک به دستگاه قضایی کمافی سابق با جدیت دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: در طول این ۹ ماهه خدماتی معادل حدود ۴.۵ میلیارد تومان ارائه کردیم و مفتخریم از حیث عملکرد سازمانی دارای رتبه اول کشور هستیم.

مدیر سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه در پایان از خبرنگاران، اصحاب رسانه، صدا و سیما، مسؤولان قضایی و همه مدیران استان و شهرستان‌های تابعه در جهت همراهی با سازمان بسیج حقوق‌دانان در اجرای برنامه‌های این سازمان تقدیر کرد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا