کهگیلویه و بویراحمد

خدمت به راهپیمایان مراسم معنوی حرم تا حرم در یاسوج توسط کانون مقداد

به گزارش برگزیده های ایران از یاسوج، به مناسبت سالروز شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم پیاده روی از حرم تا حرم در یاسوج از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله علیه السلام در یاسوج به سمت حرم مطهر امامزاده مختار برگزار می‌شود.

به همین منظور و در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی کانون‌های فرهنگی هنری، انقلاب فرهنگی و کانون مقداد به صورت مشترک اقدام به برپایی موکب و ایستگاه صلواتی خواهند کردند.

در همین خصوص امیر امیرپور مسئول کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج اظهار کرد: همه ساله در سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها مراسم معنوی پیاده روی حرم تا حرم در یاسوج برگزار می‌شود.

این فعال فرهنگی در ادامه گفت: خوشبختانه در این سال‌ها به خصوص قشر جوان و نوجوان استقبال گسترده ی از چنین برنامه معنوی داشتند که پیش‌بینی می‌شود امسال نیز به صورت گسترده چنین حضوری داشته باشند.

مسئول کانون فرهنگی هنری مقداد یاسوج خاطرنشان کرد: برای رفاه حال عزاداران بی بی دو عالم و راهپیمایان این مراسم از سوی دو کانون یاد شده در جوار بقعه متبرکه امامزاده مختار علیه السلام برپا خواهد شد

وی یادآور شد: در این موکب علاوه بر پذیرایی از راهپیمایان و شرکت کنندگان در مراسم برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله مداحی و نوحه خوانی و سینه زنی نیز خواهیم داشت.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه در طول تاریخ مردم ۱۰۰ درصد شیعه استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت خودجوش مراسمات این چنینی را یاری کردند خاطرنشان کرد: این موکب آماده دریافت نذورات مردمی جهت برپایی این مراسم خواهد بود.

وی گفت: زائران و دوستداران خاندان اهل بیت حاضر در این مراسم می‌توانند نذورات خود را به صورت نقدی و غیر نقدی اهدا کنند.

انتهای پیام/ ‏


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا