لرستان

خرابی ۳۵۰۰ کنتور آب به دلیل یخ‌زدگی در لرستان

حمیدرضا کرم‌وند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در خرم‌آباد، اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن فصول سرد سال انتظار می‌رود مشترکین دقت بیشتری را جهت نگه‌داری و عایق تاسیسات شرکت که در فضای باز قرار دارند؛ داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: عمده یخ‌زدگی کنتور به دلیل قرارگیری در عمق نامناسب، عدم پوشش و عایق مناسب حوضچه و انتقال یخ‌زدگی از تاسیسات به داخل کنتور است و متاسفانه باعث ایجاد خسارت به آن می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان با اشاره به افزایش قیمت کنتور گفت: با توجه به آیین‌نامه داخلی و اجرایی شرکت، حفاظت از انشعاب برعهده مشترک خواهد بود و باید از کنتور خود در مقابل خسارات احتمالی نگه‌داری کند بنابراین چنانچه کنتور در اثر یخ‌زدگی و سرما آسیب ببیند هزینه تعویض را باید خود مشترک بپردازد.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته بالغ بر ۳۵۰۰ کنتور به دلیل یخ‌زدگی خراب شدند، ادامه داد: از مشترکان لرستانی درخواست می‌شود در حفظ و نگه‌داری تاسیسات انشعاب خود کوشا باشند و هر چه سریع‌تر با عایق کردن آن‌ها به ویژه کنتور خود، مانع حوادث احتمالی شوند.

کرم‌وند عنوان کرد: در صورت یخ‌زدگی کنتور باید تا مساعد شدن شرایط هوایی صبر کرد و از ریختن آب جوش روی آن یا روشن کردن آتش جدا خودداری شود چراکه موجب آسیب به کنتور شده و ممنوع است.

پاسخبازارسال


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا