اخبار ورزشی

خراسان رضوی صاحب باشگاه فرهنگی و ورزشی می‌شود

خراسان رضوی صاحب باشگاه فرهنگی و ورزشی می‌شود

به گزارش برگزیده خراسان، علیرضا تاج‌‎فیروز در گفتگویی با بیان اینکه یکی از اشکالات جدی که موجب عقب‌گرد ورزش استان در یک دهه اخیر شده، موازی‌کاری بین دستگاه‌های مختلف است، گفت: متاسفانه ارکان تاثیرگذار در این حوزه، هدف واحدی را پیگیری نکرده‌اند.

وی اظهارکرد: به عنوان مثال، شهرداری طی سال‌های اخیر، میلیاردها تومان پول در حوزه ورزش هزینه کرده و آستان قدس رضوی فعالیت‌های متعددی در حاشیه شهر داشته ولی دستاوردی را شاهد نیستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی با بیان اینکه در حوزه ورزش باید یک طرح واحد را دنبال کنیم، افزود: خوشبختانه با رویکرد و نگاه حمایتی استاندار، شورای عالی ورزش خراسان رضوی پس از یک دهه وقفه برگزار شد.

تاج‌فیروز از اهتمام جدی در استان برای تشکیل باشگاه فرهنگی ورزشی خبرداد و گفت: در این حوزه باید شرایط را به نحوی پیش ببریم که این باشگاه، قائم به شخص نباشد؛ باشگاه را هیات مدیره‌ای باید ایجاد کنیم و در کنار صنایع مطرح استان، نماینده شورای شهر یا شهرداری نیز در هیات مدیره، عضویت داشته باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه در حوزه تاسیس باشگاه فرهنگی و ورزشی، دستاوردهای خوبی داشته‌ایم و به زودی خبرهای خوشی به گوش ورزش دوستان مشهدی و خراسان رضوی خواهد رسید.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا