کرمانشاه

خرید حمایتی ۶ هزار رأس دام روستایی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، شهریار قاسمی امروز در جمع اصحاب رسانه در توضیح قیمت خرید حمایتی دام روستایی، اظهار داشت: از ۲۷ آذرماه امسال خرید دام روستایی شامل گوساله و گوسفند نر پرواری زنده در استان کرمانشاه آغاز شده است.

وی در خصوص سهمیه اختصاص یافته به استان، گفت: خرید ۵ هزار رأس بره نر پرواری و یک‌هزار رأس گوساله نر به استان ابلاغ شده است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه ادامه داد: خرید گوسفند زنده پرواری به ازای هر کیلو ۶۲ هزار تومان که ۵۳ هزار مبلغ به صورت نقدی و مابقی در قالب ۲ هزار و ۸۰۰ کیلوگرم کنسانتره و یا یک‌هزار و ۷۰۰ کیلوگرم خوراک دام شامل جو به کشاورزان و دامداران تعلق خواهد گرفت.

وی در خصوص خرید گوساله پرواری، افزود: به ازای هر کیلوگرم ۵۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شده که ۵۰ هزار تومان از آن نقد و مابقی به صورت ۲ کیلو و ۸۰۰ گرم کنسانتره و یک‌کیلو و ۷۰۰ گرم جو به دامداران اختصاص پیدا خواهد کرد.

قاسمی در پایان، خاطرنشان کرد: دامداران روستایی برای برخورداری از مزایایی این طرح لازم است به مراکز جهاد کشاورزی در سطح ۵۴ دهستان استان مراجعه و با دریافت معرفی‌نامه به پشتیبانی امور دام مراجعه کنند.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا