اخبار ورزشی

خرید غیرمنتظره در پرسپولیس؛ بازگشت مهاجم جنجالی از سپاهان!

خرید غیرمنتظره در پرسپولیس؛ بازگشت مهاجم جنجالی از سپاهان!

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ در حالی‌که عیسی آل‌کثیر در ابتدای فصل با ترک اردوی سرخ‌پوشان و با قراردادی مطلوب به تیم سپاهان پیوست، نتوانست شرایط موردنظر را در اصفهان رقم بزند و خیلی زود به پایان کارش در جمع شاگردان ژوزه مورایس رسید.

به گزارش ورزشی سه، عیسی آل‌کثیر پیش از این در دو مقطع پیراهن پرسپولیس را برتن کرد و روزهای موفقی را با این تیم گذراند.
عیسی که ابتدا به دلیل سقف بودجه و مشکل قراردادی نتوانسته بود در لیست سپاهان قرار بگیرد، حالا در لیست خروج این تیم قرار گرفته و در حالی که مشتریان جنوبی را متوجه خود می‌بیند، در آستانه یک توافق عجیب و غریب قرار گرفته است.

باشگاه پرسپولیس در ساعات گذشته شرایط این مهاجم را زیر نظر گرفته و قصد دارد این بازیکن را به خدمت بگیرد و او را در لیست نیم فصل دوم خود قرار بدهد.

قرار است باشگاه پرسپولیس در ساعات آینده تلاش خود برای جذب این بازیکن را ادامه دهد و حتی ممکن است امشب توافق نهایی برای امضای قرارداد نیز حاصل شود و عیسی به جمع سرخ‌پوشان ملحق شود.

باشگاه پرسپولیس به دنبال خرید جواد آقایی‌پور بود اما موفق به خرید این بازیکن نشد و حالا در شرایطی که نبیل باهویی دچار مصدومیت شده، جذب عیسی را دنبال می‌کند.

نکته جالب در مورد جذب عیسی این است که باشگاه سپاهان هیچ مخالفتی با جدایی آل‌کثیر و پیوستن او به پرسپولیس نخواهد داشت و این بازیکن با دریافت فسخ قرارداد از اصفهان به تهران خواهد رفت.

این در حالی است که عیسی در روزهای گذشته پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر به‌خصوص تیم فولاد خوزستان داشت و مذاکراتی را هم با این باشگاه برای جانشینی محمد عباس‌زاده داشت اما با دریافت پیشنهاد پرسپولیس، مسیر خود را به سمت این تیم چرخاند.

باشگاه پرسپولیس امروز با خبر ورود عبدالکریم حسن نظر هواداران خود را جلب کرد و حالا توافق با این مهاجم جنوبی دومین اقدام موفق قرمزها در بازار زمستانی خواهد بود.

۲۵۸ ۲۵۸

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا