قم

خزعلی: باید نگاه به دور از افراط و تفریط اسلام به زن را به دنیا معرفی کنیم/ نهادینه‌سازی جایگاه زن منطبق با آموزه‌های دینی

به گزارش برگزیده های ایران از قم، انسیه خزعلی امشب در دیدار با آیت‌الله سید محمد علی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با اشاره به سالروز ورود بانوی کرامت به قم اظهار کرد: بانوان در کشورهای اسلامی به ویژه ایران با بسیاری از مسائل روبرو هستند اما می‌توانند به الگویی برای جهان تبدیل شوند.

وی با تاکید بر اینکه اسلام برای ارتقای زن شرایط خوبی فراهم کرده است، عنوان کرد: وظیفه داریم که نگاه اسلام نسبت به بانوان که به دور از افراط و تفریط است را در دنیا معرفی کنیم.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم ترویج سبک زندگی اسلامی تاکید کرد و ادامه داد: سرمایه‌گذاری در حوزه زنان به‌عنوان محور خانواده منشایی برای تکریم خانواده و رسیدن به جامعه اسلامی می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه عزت و کرامت زن در بسیاری از جوامع از بین رفته است، مطرح کرد: به تعبیر امام خمینی (ره) از دامن زن، مرد به معراج می‌رسد و زن همانند قرآن انسان‌ساز است.

خزعلی با بیان اینکه هدف ما نهادینه‌سازی جایگاه زن در جامعه با نگاه به آموزه‌های اسلامی است، تصریح کرد: اشتغال زنان محروم و بی‌سرپرست با هدف از بین بردن آسیب‌ها از مهم‌ترین اهدافی است که دنبال خواهد شد.

انتهای پیام/۷۸۰۲۳


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا