کهگیلویه و بویراحمد

خسارت تونل دیل به تاسیسات زیر ساختی اردوگاه تفریحی و رفاهی دشتک دیل/ از طریق مراجع قانونی پیگیرآن هستیم

رحیم خردمند در حاشیه بازدید از اردوگاه تفریحی و رفاهی دشتک دیل در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: اردوگاه تفریحی و رفاهی دشتک دیل با هدف رونق و توسعه گردشگری و ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگرانی که از این منطقه بازدید می کنند احداث شده است.

 

وی بیان کرد: اردوگاه تفریحی و رفاهی دشتک دیل از سال۸۳ تا کنون حدود ۳۰ میلیارد ریال توسط میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی درآنجا هزینه شده است.

 

رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران تصریح کرد: این میزان اعتبار برای ایجاد تآسیساتی از قبیل ایجاد چاه آهکی برای آبرسانی به آن منطقه،احداث سرویس بهداشتی،ایجاد۱۸ عدد آلاچیق و احداث ۲۴ سکوی نشیمن جهت رفاه حال مسافران،گردشگران و اقامت آنان هزینه شد.

 

خردمند عنوان کرد: با توجه به طبیعت بسیار زیبا، آب و هوای خنک و معتدل و کوههای اطراف منطقه با تراکمی از درختان جنگلی بلوط ، هرساله شاهد پذیرش حجم انبوهی از گردشگران در منطقه دشتک دیل گچساران هستیم.

وی گفت: منطقه دیل در فصل بهار به خصوص در ایام نوروز و در صورت بر طرف شدن بیماری کرونا و منع ترددها بیش از صدها هزار گردشگر را به خود جذب می کند.

رئیس میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران خاطر نشان کرد: این بازدید به همراه کارشناسان اداره کل میراث فرهنگی ازاردوگاه تفریحی و رفاهی دشتک دیل گچساران جهت بررسی مسائل و مشکلاتی که از طریق پروژه تونل دیل برای تآسیسات زیر ساختی گردشگری در آن منطقه و ایجاد خساراتی برای الکترو پمپ های شناور و برق آن اردوگاه به وجود آورده بود صورت گرفته است.

 

خردمند بیان کرد: مشکلات به وجود آمده برای این اردوگاه از طریق مراجع ذیصلاح و قانونی پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا