اخبار روز

خسارت سیل تابستانی در ۳ شهرستان آذربایجان‌غربی/ ۱۴۰ نفر دچار حادثه شدند

خسارت سیل تابستانی در ۳ شهرستان آذربایجان‌غربی/ ۱۴۰ نفر دچار حادثه شدند

– اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از ارومیه، عصر روز جمعه بارش شدید باران در شهرستان‌های خوی، چایپاره و پلدشت، موجب بروز سیل در این شهرستان‌ها و آسیب دیدگی برخی منازل و معابر شد.

به دنبال این اتفاق، نیروهای جمعیت هلال احمر شهرستان‌ها جهت کمک به مردم و رفع آسیب‌های سیل عازم مناطق شدند که با تلاش آن‌ها اوضاع کلی شهرستان‌ها به حالت عادی بازگشت.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی که از دقایق اولیه وقوع سیل در اتاق فرماندهی و کنترل هلال احمر استان حاضر بود، در خصوص خسارات این سیل اظهار داشت: به دنبال گزارش آب‌گرفتگی در منازل و معابر به هلال احمر، کمک‌رسانی به مردم آسیب دیده در دستور کار قرار گرفت و نیروهای عملیاتی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

حمید محبوبی گفت: در روستاهای بسطام، تاج خاتون و بابل آباد و شهر قره ضیاءالدین ِشهرستان چایپاره ۳۵ منزل مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفت و در ۱۵ منزل مسکونی تخلیه آب انجام شد.

وی ادامه داد: ۶ تیم عملیاتی در این مناطق به انجام اقدامات لازم پرداختند که در نتیجه ۱۴۰ آسیب دیده در شهرستانی چایپاره به کمک نیروهای هلال احمر امدادرسانی شدند.

هواشناسی ایران ۱۴۰۲/۰۵/۱۴؛ هشدار بارش‌های سیل‌‌آسا در ۸ استان

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی، عنوان کرد: عملیات امدادرسانی در خصوص رفع آب‌گرفتگی و نیز کمک به مردم سیل زده ادامه دارد.

/

 
سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا