سیاسی

خسروی: صاحبان مواضع دشمن پسند علاقمندند سرمایه اجتماعی آمریکا باشند

به گزارش خبرنگار پارلمانی برگزیده های ایران، حسین خسروی در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) مجلس با اشاره به سالروز ۱۳ آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، گفت: صاحبان مواضع ضد امنیت ملی و البته دشمن‌پسند، آنان که با ادبیات مختلف توصیه به کوتاه آمدن در مقابل آمریکای افزون‌طلب و عهدشکن و اروپای بی‌تعهد می‌کنند، از سیاست منفعلانه قبل درس عبرت نگرفته‌اند و علاقمندند همچون گذشته سرمایه اجتماعی آمریکا و اسرائیل باشند.

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود، اظهار داشت: شهرداری شهرستان خور توان پرداخت حقوق معوقه کارمندان خود را ندارد و در بعضی از ادارات آن حتی یک نفر برای پاسخگویی حضور ندارد.

وی افزود:‌ آقای رئیس جمهور مشکلات به ارث رسیده از قبل و عدم تثبیت مدیریت‌ها در دولت شما و نیاز شما به زمان بیشتر برای انجام برنامه‌ریزی‌ها قابل درک است، اما گرانی‌ها بیش از اندازه مردم و به ویژه قشر محروم را تحت فشار قرار داده است.

خسروی خاطرنشان کرد: کنترل بازار و کاهش قیمت‌ها به جای افزایش نامتناسب حقوق کارمندان و تورم به نفع حقوق‌بگیران و همه مردم غیرکارمند خواهد بود. 

نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا