اخبار ورزشی

خشم ژاپنی‌ها علیه کاپیتان: تو مقصر حذفی!

خشم ژاپنی‌ها علیه کاپیتان: تو مقصر حذفی!

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛ تیم ملی فوتبال ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا امروز با نتیجه ۲-۱ مغلوب ایران شد. پس از این بازی طرفداران ژاپنی خشم خود از نمایش تیم ملی کشورشان مقابل ایران را در فضای مجازی خالی کردند.

در گزارش ورزش سه آمده است: ژاپن در دقیقه ۲۸ با گل هیدماسا موریتا از ایران پیش افتاد و نیمه اول را با برد پشت سر گذاشت اما در دقیقه ۵۵ با گلزنی محمد محبی بازی به تساوی کشیده شد. در دقیقه ۶۲ سردار آزمون، مهاجم رم، توپ را وارد دروازه کرد اما به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

درست قبل از پایان بازی، کو ایتاکورا، مدافع بروسیا مونشن گلادباخ، حسین کنعانی زادگان را در محوطه جریمه با خطا متوقف کرد و علیرضا جهانبخش این توپ را به گل تبدیل کرد تا ژاپن از دور مسابقات کنار برود.

واتارو اندو کاپیتان ژاپن، در هر ۵ بازی این مسابقات حضور داشت. او در دیدار پایانی مرحله گروهی مقابل اندونزی کارت زرد گرفت و در بازی یک هشتم نهایی مقابل بحرین نیز در مقاطعی خسته و کند به نظر می‌رسید.

از طرفی کایشو سانو که انتظار می‌رفت در این بازی از ابتدا جانشین اندو شود، در این تورنمنت در ترکیب اصلی حاضر نداشت و تنها در دو بازی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. او همچنین ۹۰ دقیقه بازی مقابل ایران را از روی نیمکت تماشا کرد.

طرفداران ژاپنی نتوانستند خشم خود را کنترل کرده و از این تصمیم موریاسو به شدت انتقاد کردند. نظراتی مانند “خستگی اندو یکی از دلایل حذف بود”، “واتارو اندو باید تعویض می‌شد”، “فکر می‌کنم کایشو سانو باید مقابل ایران بازی می‌کرد”، “اگر از سانو بیشتر استفاده می‌شد، اندو کمتر بازی می‌کرد” در فضای مجازی از سوی طرفداران ژاپنی منتشر شده است.

۲۵۱ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا