مرکزی

خطیبی:مقابل استقلال یک آلومینیوم متفاوت را خواهید دید/ شکست در بازی قبلی را از ذهنمان پاک کردیم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، رسول خطیلی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک و استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال امسال بازیکنان خوبی جذب کرده، سرمربی مثل مجیدی دارد و مدیری مثل آجورلو دارد. فکر می کنم این تیم بر خلاف سالهای گذشته که مشکلاتی داشت ولی این فصل یک تیم بسیار خوب و باکیفیت و منسجم نشان داده و دیدید که نتایج این تیم نسبت به سالهای گذشته چقدر فرق کرده است.

وی افزود: امسال استقلال حواشی سالهای گذشته را ندارد و همین مساله باعث شده این تیم صدرنشین مسابقات شود. این بازی هم برای ما و هم برای استقلال بازی سختی است، این تیم می خواهد صدر جدول را نگه دارد و ما هم می خواهیم در بالای جدول بمانیم. فردا ما مثل همیشه به غیر از بازی قبلی، در زمین خودمان شاهد خواهید بود که یکی از بهترین بازی های آلومینیوم را خواهید دید. فردا یک تیم متفاوت از آلومینیوم اراک را می بیینید، بازیکنانمان توجیه هستند که چه کاری باید انجام بدهند.اگر تمرکز داشته باشیم و با هوش عمل کنیم یک بازی زیبا را برای هواداران و مردم استان مرکزی به نمایش می گذاریم. امیدوارم بازی خوب و با سربلندی آلومینیوم را پشت سر بگذاریم.

سرمربی آلومینیوم در خصوص مصدومان و محرومان تیمش گفت: ما محرومی برای بازی فردا نداریم اما ۲ بازیکن تیم ما مصدوم هستند و به این دیدار نمی رسند. 

خطیبی در خصوص اینکه تیمش در چند بازی از داوری متضرر شده و چقدر امیدوار است داوران در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشند گفت: سوال داوری قبل از بازی درست نیست. ما ضربه خوردیم ولی اعتراض نکردیم و نمی کنیم. هدف تیم ما و باشگاهمان این است که فوتبال زیبا انجام بدهیم. این مسائل در فوتبال وجود دارد، ما اصلا به حواشی توجه نمی کنیم و امیدوارم فردا بهترین اتفاق برای ما رخ بدهد.

وی در خصوص اینکه بعد از شکست تیمش در بازی گذشته چه صحبت هایی با بازیکنان تیمش انجام داده است عنوان کرد: ما آن بازی را از ذهنمان خارج کردیم و تصورمان این است که آن اتفاق رخ نداده است. مطمئنا در آینده این اتفاق می افتد ولی بازیکنانم از نظر ذهنی و روحی آماده کرده ایم که جبران کنند. قطعا فردا همه انگیزه و روحیه را دارند که بازی خوبی انجام بدهند. گذشته را فراموش می کنیم و فقط به بازی با استقلال و دیدارهای آینده فکر می کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا