کرمان

خطیبی:کم کارترین بازیکن ما دروازه بانمان بود/با این آب و هوا و ارتفاع باید به بچه ها آفرین گفت

به گزارش برگزیده های ایران از کرمان، رسول خطیبی پس از تساوی مقابل مس رفسنجان اظهار داشت: ما دو سه بار در این شهر بازی کردیم. شرایط اینجا سخت است. به تمام بازیکنانم آفرین می‌گویم. واقعا فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتند. کم کارترین بازیکن ما دروازه بانمان بود. سه الی چهار موقعیت خیلی خوب داشتیم. بچه ها آنقدر خوب بازی می کردند و مو به مو موارد را اجرا می کردند که کم به کنار خط آمدم.

وی افزود: به مربیان تیم هم گفتم اصلا کار نداشته باشید. ایراداتی داریم که باید آن ها را برطرف کنیم اما با این آب و هوا و ارتفاع باید به بچه ها آفرین گفت. بازی بدون اشتباهی داشتیم. باید به تیمم تبریک بگویم. تا این لحظه گلی نخوردیم و در این ۴ بازی موقعیت آنچنانی ندادیم. این شرایط باید برای تمامی اهالی فوتبال قابل احترام باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک گفت: بازی در این شرایط سخت است اما بچه‌های ما خیلی خوب تمرین کردند. برنامه ریزی خوبی در بدنسازی ها داشتیم. از دقیقه ۷۰ به بعد تمام تیم ها مقابل ما کم می آورند. حتی مس رفسنجان که در این ارتفاع تمرین می کند. تمام تیم ها کم می آورند اما در این شرایط اصلا کم نیاوردیم و از تیم حریف بهتر بودیم.

خطیبی در مورد داوری این دیدار عنوان کرد: داوری خوب بود. قرار است در مورد داوری صحبت نکنیم اما داوری امروز یکی از بهترین داوری ها بود.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا