مرکزی

خطیبی: بهترین شکل دفاعی در لیگ را داریم/ می توانستیم با تعداد گل بیشتر پرسپولیس را ببریم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، رسول خطیبی پس از برتری یک بر صفر آلومینیوم اراک مقابل پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: به بازیکنان خودم تبریک می‌گویم زیرا یک بحث را انجام دادند و آن هم یکدل بودن است. به هواداران  و مردم اراک هم تبریک می‌گویم زیرا  حمایت خوبی از تیم ما داشتند. خوشبختانه همه بچه‌ها صفا و صمیمت را در تیم رعایت کرده و کنار هم تلاش می‌کنند. امیدوارم این روند ادامه یابد.

وی افزود: افرادی که بازی را دیدند به تیم آلومینیوم نمره قبولی می‌دهند. با احترامی که برای پرسپولیس قائلم هواداران خوب این تیم هم به تیم ما نمره قبولی خواهند داد. روز گذشته هم قول دادم فوتبال زیبایی را از آلومینیوم می‌بینید. خدا را شکر افرادی که در خانه این بازی را تماشا کردند فوتبالی زیبا و تماشاگرپسندی را شاهد بودند. از زیبا بازی کردن بچه‌ها واقعاً راضی هستم.

سرمربی آلومینیوم اضافه کرد: در کنار این موضوع تیم ما برنده شد. از شکل دفاع تیمی هم در این سه مسابقه راضی هستم و تنها تیمی هستیم که از این لحاظ نمونه بودیم. به جرأت می‌توانم بگویم بهترین شکل دفاعی را در لیگ برتر تیم آلومینیوم اراک دارد. از بچه‌هایم که خودشان خواستند و مو به مو کارهای تاکتیکی را انجام دادند و موقعیت آنچنانی به حریف ندادند تشکر کرده و از این بابت خیلی خوشحال هستم. 

خطیبی افزود: می‌توانستیم با تعداد گل‌های بیشتر بازی را ببریم اما همینکه سه امتیاز را کسب کردیم جای شکر دارد. روند برد هفته قبل را ادامه دادیم و این روند باید ادامه‌دار باشد. از لحاظ تاکتیکی هم همینکه اجازه بازی‌سازی به حریف ندادیم فوق‌العاده بود. نقاط قوت حریف را خنثی کرده و در کنار آن برای خودمان موقعیت‌های زیادی به وجود آوردیم. یکی از بازی‌های خوب آلومینیوم در این مدتی که به لیگ برتر آمده شاهد بودیم و خوشحال هستم که تیمم شخصیت خوبی پیدا کرده است. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم. از هیأت مدیره باشگاه هم تشکر می‌کنم زیرا همه جوره پشتیبان بازیکنان است.

وی در مورد شانس کسب سهمیه آسیا برای تیم آلومینیوم اراک عنوان کرد: نباید انتظارات را بالا ببریم. با وجود اینکه تا این لحظه خوب کار کرده‌ایم و دو برد متوالی داشتیم اما هنوز هیچ کاری انجام ندادیم. همچنان تیم ما ایراد دارد و تیمی که می‌خواهد آسیایی شود باید ایردات خود را برطرف کند. سعی می‌کنیم ایرادات خود را در هفته‌های بعدی برطرف کنیم.

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: هدف ما نیمه بالای جدول است و خواهش می‌کنم انتظارات را بالا نبرید. تیم آسیایی باید ساختار خوبی داشته باشد، ما هم باید این ساختار را درست کنیم. خدا را شکر  هیأت مدیره هم در این مورد تیم را همراهی می‌کند سپس باید برای رسیدن به سهمیه آسیا آماده شویم.

خطیبی در خصوص اینکه بازیکنانش پس از به ثمر رساندن گل به سمت اتلاف وقت نرفتند و همچنین اینکه نیاز است تیم آلومینیوم بلندپرواز باشد پاسخ داد: اینکه می‌گویید باید بلندپرواز باشیم عالی است و خودم هم مربی بلندپروازی هستم. اما اگر تیم ما آسیایی شود ولی به دلیل نداشتن ساختار و موارد مورد نیاز نتواند در آسیا شرکت کند بحث متفاوت خواهد شد. با این وجود باید تلاش خود را بیشتر کنیم و ان‌شاءالله بحث ساختار باشگاه هم با کمک کارخانه و هیأت مدیره باشگاه تا پایان سال تکمیل شود.

وی افزود: فوتبال زیبایی مقابل پرسپولیس به نمایش گذاشتیم و اگر به تعویض‌های ما نگاه کنید متوجه می‌شود تمام نفرات تعویضی مهاجم بودند. در ذهن و فکر من فوتبال تهاجمی است و هیچ‌وقت به دنبال اتلاف وقت نیستم و دوست دارم تیم من حتی در روز شکست هم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد.

سرمربی آلومینیوم در مورد آنالیز دقیق سمت چپ پرسپولیس و از کار انداختن مهدی ترابی و وحید امیری توضیح داد: زمان زیادی برای تمرین قبل از این مسابقه نداشتیم و آنالیزی که درباره این بازی انجام دادیم ۲-۳ بخش بود یکی از بخش‌ها هم همین بود که بچه‌ها خوب کار را انجام دادند تا فردا برای این بازی خوشحالی می‌کنیم اما بعد از تمرین ریکاوری سراغ بازی بعدی می‌رویم و دیگر حق خوشحالی برای بردن پرسپولیس را نداریم.

خطیبی تصریح کرد: هنوز هیچ کاری انجام ندادیم زیرا در هفته سوم لیگ برتر هستیم و باید خیلی کارها را  انجام بدهیم. نباید فکر ما بردن دو مسابقه باشد. اصلاً چنین چیزی نیست و فکر کردن به این مسائل تیم را نابود می‌کند. باید پس از تمرین ریکاوری فردا خوشحالی را تمام کنیم و برای دیدارهای بعدی ایرادات‌ خود را برطرف کنیم.

وی در مورد نیاز تیمش به جذب بازیکن جدید گفت: اینکه بگویم نیاز به بازیکن نداریم دروغ است. اما باید سعی کنیم تا نیم فصل همین روند را ادامه دهیم و اگر نیاز بود در آن زمان جدید جذب کنیم.

انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا