مرکزی

خطیبی: مسوولان به فکر ساختار فوتبال و ورزش باشند/ بازی سختی داریم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک، رسول خطیبی ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان اظهار کرد: فردا یک بازی سخت را پیشرو داریم، دو تیم بالای جدول هستند و امتیازهای نزدیک بهم دارند.

وی تصریح کرد: پیکان تیم جوان با برخورداری از یک مربی و کادر فنی خوب از نظر ساختاری یکی از بهترین باشگاه‌های ایران است، تیم را به خوبی آنالیز کریم، بازی فردا یکی از بازی‌های خوب هفته خواهد بود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد: هردو تیم فنی هستند و تاکتیک‌های مخصوص به خود دارند که بازی خوب و تماشاگر پسند بازی را به نمایش خواهند گذاشت.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: پیکان با دو سیستم بازی می‌کند که هر دو سیستم را آنالیز کردیم،  قطعاً مثل همیشه تیم آلومینیوم یک بازی خوب را ارائه خواهد داد.

خطیبی بیان کرد: همیشه می‌گویم دوست دارم تیمم فوتبال زیبایی به نمایش بگذارد و بعد برای سه امتیاز با استفاده از موقعیت‌ها تلاش کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر وضعیت فنی تیم گفت: باشگاه از هیات مدیره تا بازیکنان و کادر فنی یک تیم یک دل و با صفا و صمیمیت هستیم که این نقطه قوت تیم است، از لحاظ فنی هم همیشه به جز یک بازی از مسائل فنی شرایط خوبی داشتیم و فوتبال زیبایی به نمایش گذاشتیم و تا الان به هدفمان رسیدیم.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد:حالا انتظار از تیم رفته بالا رفته، ولی تا الان واقعا از تیم راضی هستم و به هدفی که داشتیم رسیدیم، همه تیم‌ها ممکن است به دلیل چند بازی جام حذفی کیفیت‌شان پایین بیاد به دلیل اینکه تیم‌ها سه هفته است که فقط ریکاوری می‌کنند و فرصت کافی برای مسائل فنی ندارند.

خطیبی گفت: در چند هفته سعی کردیم هم ریکاوری خوبی داشته باشیم و هم مسائل فنی را به بازیکنان ارائه دهیم، به همین دلیل افت چندانی نداشتیم، و امیدوارم که در سایر بازی‌های باقی مانده بتوانیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

وی تاکید کرد: چند بازی پیشرو در نیم فصل و جام حذفی باقی مانده که سعی داریم با توجه به برگزاری این بازی‌ها در زمین خودمان نهایت استفاده را از میزبانی ببریم، مطئمن باشیم جز پنج تا شش نیم اول در نیم فصل خواهیم بود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک بیان کرد: علیرضا نقی‌زاده به دلیل مصدومیت در بازی فردا نخواهد بود، هرچند آماده بازی است اما نمی‌خواهیم مصدومیتش تشدید شود.

خطیبی گفت: متاسفانه مدیران دنبال ساختار نیستند، تنها به دنبال برد و کسب محبوبیت هستند، بسیاری از تیم‌ها هنوز زمین بازی ندارند، لازم است که مسوولان به فکر ساختار فوتبال و ورزش باشند.
انتهای پیام/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا