اخبار ورزشی

خطیبی: هیچ تیمی به اندازه پیکان مقابل پرسپولیس موقعیت نخواهد داشت!/ باتجربه‌تر بودیم نتیجه برعکس می‌شد

خطیبی: هیچ تیمی به اندازه پیکان مقابل پرسپولیس موقعیت نخواهد داشت!/ باتجربه‌تر بودیم نتیجه برعکس می‌شد

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برگزیده های ایران، رسول خطیبی پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل پرسپولیس گفت: از میزبانی خوب قزوینی‌ها و مردم خوب این شهر تشکر می‌کنم. بازی خوبی را تماشا کردند و فکر می‌کنم هر دو تیم از شرایط راضی بودند. امیدوارم همیشه این ورزشگاه پُر باشد. با تیمی بازی داشتیم که نامش پرسپولیس است و چندین دوره قهرمان لیگ برتر شده است. ما تیمی جوان هستیم که چند بازیکن زیر ۲۰ سال در ترکیب‌مان بازی می‌کنند. برای فوتبال بازی کردن به زمین آمدیم و نمایش خوبی هم داشتیم. به جرأت می‌گویم که تا آخر فصل هیچ تیمی به اندازه پیکان مقابل پرسپولیس موقعیت گلزنی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: ۷،۸ موقعیت گلزنی داشتیم و پرسپولیس هم ۵ موقعیت، ما از آن همه فرصت یک گل به ثمر رساندیم و این موضوع به همان جوانی تیم‌مان برمی‌گردد. اگر نفرات جلوی ما یک مقدار با تجربه‌تر بودند و از خودگذشتگی داشتند نتیجه بازی امروز برعکس می‌شد. این پیروزی را به گل محمدی تبریک می‌گویم و امیدوارم موقعیت‌های ما هم از این به بعد تبدیل به گل شود.

سرمربی پیکان در واکنش به هجومی بازی کردن تیمش تصریح کرد: خودم مهاجم بودم و فوتبال دفاعی را دوست ندارم. نمی‌خواهیم بسته بازی کنیم. کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که فوتبال زیبا را دوست دارم. الان شرایط طوری است که همه دنبال نتیجه هستند، اما من فوتبال زیبا را می‌پسندم و از این بابت راضی هستم. درست است یک مقدار کم تجربه هستیم، ولی قطعاً در آینده بازیکنان ما حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

خطیبی در پاسخ به این سؤال که  نگران نیست که تیمش تاوان جوانی‌اش را بدهد و نتیجه نگیرد، خاطرنشان کرد:  فلسفه باشگاه پیکان و چیزی که من دوست دارم به هم نزدیک است. باشگاه هر سال این کار را انجام می‌دهد، اما امسال تیم خیلی جوان‌تر شده است. باشگاه ۵،۶ سال از این بازیکنان استفاده خواهد کرد. هدف ما ماندن در لیگ برتر است، باشگاه برای آینده برنامه دارد. مطمئنم همین امسال ۷،۸ بازیکن ما نام بزرگی پیدا می‌کنند و تیم‌های دیگر خواهان آنها خواهند بود. پیکان کار بزرگی انجام می‌دهد. تیم‌هایی مانند پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور پول دارند و بازیکنان بزرگی می‌گیرند، اما این زحمات باشگاهی مانند پیکان است تا بازیکنان جوان رشد کنند. دوست دارم همین روند را ادامه دهیم تا بازیکنانی که در این فوتبال به حق‌شان نمی‌رسند، بیایند و خودشان را نشان دهند.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چطور قزوین برای میزبانی از پرسپولیس انتخاب شد؟‌ عنوان کرد: نمی‌خواهم صحبت‌های حاشیه‌ای انجام دهم، اما در این دیدار اصلاً میزبان نبودیم، در واقع میزبانی را ما انتخاب نکردیم. شب قبل از بازی تماس گرفتیم  تا هتل بگیریم، اما پرسپولیسی‌ها زودتر از ما می‌دانستند که در قزوین بازی خواهند کرد که این کار درستی نیست. تیم‌هایی مانند پیکان که به جوانان بها می‌دهد را باید حمایت کنند، چون پیکان هوادار ندارد، نباید اینطور با آن برخورد کنند. برخی موارد را ما دیدیم، اما دوستان فکر نکنند که قدرت دارند.  در این یکی دو روزه دیدم که در پشت پرده اتفاقات زیادی می‌افتد. امیدوارم حق تیم‌‌هایی مانند پیکان خورده نشود.

سرمربی پیکان درباره اینکه گل محمدی از وضعیت چمن  رضایت نسبی داشته است، گفت: ما هم از میزبانی تشکر کردیم، اما ما جاهای دیگر را هم  برای میزبانی پیشنهاد دادیم. قزوین را هم گفته بودیم اما ما انتخاب نکردیم. در مورد میزبانی از مس رفسنجان هم باید بگویم که مسئولان ورزشگاه پاس قوامین قول دادند که آماده کنند.

خطیبی درباره اینکه می‌توانستید به یک امتیاز برسید و در ضد حملات شانس خود را امتحان کنید، خاطرنشان کرد: واقعیت این است که بازی تدافعی را دوست ندارم. اگر تماشاگری بازی را تماشا می‌کند پیش خود بگوید که تیم رسول خطیبی فوتبال بازی می‌کند.  دوست ندارم مثل برخی مربیان بگویم که بازیکنان روی زمین بیفتند و زیر توپ بزنند. هواداران پرسپولیس هم از بازی تیم ما لذت بردند و این برای ما کافی بود. ما هم می‌توانستیم بازی با تأخیر را انجام دهیم ولی من اصلاً این کارها را بلد نیستم و تا آخر عمرم هم این کارها را نمی‌کنم.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا