البرز

خط و نشان دادستان کرج برای سارقان مسلح

به گزارش برگزیده های ایران البرز، حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز، در حاشیه نمایشگاه کشفیات طرح مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان البرز، گفت: طرح‌های مبارزه با جرائم به ویژه سرقت در استان البرز در حال اجرا و با همکاری قرارگاه پیگیری جرائم خاص امروز شاهد هستیم که تعداد قابل توجهی از مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار سرقت شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: در اجرای این طرح چندین سارق مسلح نیز دستگیر شدند که اگر شرایط محاربه داشته باشد حتما دادستان به عنوان مدعی العموم تقاضای اشد مجازات را دارد.

مددی افزود: این سارقان با جان و مال مردم بازی می‌کنند و ما به عنوان دستگاه قضا تلاش می‌کنیم به سمتی برویم که این افراد با اشد مجازات قانونی مواجه شوند تا درس عبرتی برای دیگران باشد.

وی یادآورشد: این افراد تصور می‌کنند بعد از تحمل مدتی حبس آزاد خواهند شد بدانند که مرخصی‌ها هم محدود شده تا شاهد کاهش سرقت‌ها در استان باشیم.

دادستان استان در پایان تاکید کرد: سارقان باید بدانند دستگاه قضایی و مراجع انتظامی ازاین افراد نخواهند گذشت و حتما مستمر و باتلاش پلیس اداره آگاهی این مجرمان تعقیب و اعمال قانون می شوند.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا