آذربایجان شرقی

خلاءهای موجود در برجام به‌طور قابل ملاحظه‌ای توسط مجلس رفع شده است

به گزارش برگزیده های ایران از تبریز، روح‌الله متفکرآزاد در نهمین نشست سالانه مجمع یاران ماندگار ( فارغ‌التحصیلان بسیجی دانشگاه تبریز) با ابراز خرسندی از عضویت در چنین مجمع فرهیخته‌ای و خوشحالی از استمرار آن با همان ویژگی‌ها و تفکر دوران دانشجویی، اظهار داشت: تمرکز بر حفظ ارتباطات مجمع ارجح‌تر و اولی‌تر از اجرای سایر برنامه‌های خرد و کلان مجموعه هست که این تعامل سالم می‌تواند چالش‌ها و مشکلات بسیاری را در رابطه با اعضای مجمع برطرف کند.

وی، طی گزارش مختصری از مجلس افزود: مجلس فعلی با چالش‌های اقتصادی مواجه است و طی یک سال و نیم گذشته به جای تمرکز روی بحث‌های حاشیه‌ای دولت سابق، ریل‌گذاری درست قانونی برای دولت فعلی را جزو نکات برجسته کارنامه خود ثبت کرده است.

متفکرآزاد گفت: این مجلس علیه خودش قانون مصوب کرد و احکام مربوط به امضای طلایی را منوط به اخذ مدرک مرتبط دانست.

وی در مقوله برجام به نقل از امیرعبداللهیان یادآور شد: خلاءهای موجود در برجام به‌طور قابل ملاحظه‌ای توسط مجلس شورای اسلامی رفع شده و کار وزارت خارجه در این رابطه انسجام پیدا کرده است. 

متفکرآزاد از فارغ‌التحصیلان بسیجی مجمع یاران ماندگار است.

در این نشست اعضای جدید هیأت امناء برای یک سال آتی مجمع انتخاب شد و علی دانشمندی، محمدرضا اکبری، نیما بهشتی‌زاده، رضا منصوریان و حسین سرایی و مهدی قنبری (عضو علی‌البدل) و خانم‌ها زهرا حبیبی، نادره ولایتی و سیما صفری (عضو علی‌البدل)، عهده‌دار این مسوولیت برای یک سال آتی شدند.

 این مجمع به همت فارغ‌التحصیلان سابق بسیج دانشجویی از سال ۹۲ تشکیل شد. بیش از ۲۰ عضو هیأت علمی، ۸ مسوول کلان استانی و دولتی، ۷ کارآفرین برتر، بالغ بر ۱۰  موسس شرکت دانش بنیان و ده‌ها نیروی فعال و موثر رسانه‌ای در میان اعضای یاران ماندگار حضور دارند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۲/س


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا