اخبار ورزشی

خلیل‌زاده: بازی با ژاپن همین امشب برای ما تمام شد/ می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم

خلیل‌زاده: بازی با ژاپن همین امشب برای ما تمام شد/ می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برگزیده های ایران از دوحه، شجاع خلیل‌زاده پس از پیروزی ۲ بر یک تیم ملی مقابل ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳، اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم دل مردم را بعد از مدت‌ها شاد کنیم. در بین دو نیمه و وقتی که در رختکن بودیم، من مطمئن بودم که بازی را می‌بریم، چون یک تیم متحد هستیم که می‌خواهیم قهرمان شویم و ان‌شاءالله بعد از مدت‌ها با قهرمانی مردم ایران را شاد کنیم.

پورعلی‌گنجی: بچه‌ها با قلب‌شان بازی کردند و بردند

 

وی درباره اینکه خط دفاعی تیم ملی امروز اجازه قدرت‌نمایی به مهاجمان ژاپن نداد، گفت: به نظر من تنها خط دفاعی خوب نبود، کل تیم خوب بودند. همه با هم و یکدل بودیم و امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد و در بازی‌ بعدی هم نتیجه بگیریم.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان در پاسخ به این سؤال که «در بین دو نیمه چه اتفاقی افتاد؟»، تصریح کرد: قلعه‌نویی در بین دو نیمه انرژی مثبت داد تا برویم و بازی را ببریم. خدا را شکر بعد از مدت‌ها امیرخان کسی را نزد! این برد همین امشب برای ما تمام می‌شود و از فردا یک روز جدید داریم و باید به فکر بازی بعد باشیم. ما می‌خواهیم قهرمان شویم و بازی با ژاپن سخت‌ترین بازی ما بود. ان‌شاءالله به فینال برسیم و با دعای مردم قهرمان شویم.

  /

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا