چهارمحال و بختیاری

خودم را مطالبه گر خواسته های به حق مردم می دانم

خودم را مطالبه گر خواسته های به حق مردم می دانم

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران استان چهارمحال وبختیاری ؛ درادامه حضور میدانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برای بررسی مشکلات مردم شهرستان کوهرنگ، در جمع نمایندگان، معتمدین، ریش سفیدان و بزرگان دهستان بیرگان در موردل، حضور یافت.

سردار علی محمد اکبری در این نشست صمیمی که آقای نقدی پور رئیس شورای حل اختلاف دهستان بیرگان و آقای کریمی مسئول آبفای استان هم حضور داشتند، گفت: مشکلات شما را شنیدیم و توفیقی برای خود بنده بود که خدمت شما برسم. امروز هم در این مناسبت فرخنده (عید سعید مبعث) بعنوان خادم بسیجیان ومردم خدمت شما رسیدیم که مشکلات شما را بشنویم و بخشی از مطالبات شما را که قابل انتقال توسط بنده است به مسئولین منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: سپاه یک نهاد نظامی صرف نیست؛ بلکه یک نهاد فرهنگی اجتماعی و مردمی است که در شرایط سخت ومورد نیاز به داد مردم می رسد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام بارد یگر از آمادگی سپاه برای ورود صدهادستگاه ماشین آلات مورد نیاز برای رفع نیاز مردم در زمینه بازکردن جاده ها ومعابر از برف خبرداد و افزود: حضور این ماشین آلات برای مدت محدود چندروزهاست و تإمین تجهیزات مورد نیاز منطقه به خاطر شرایط جغرافیایی ضروری می باشد.

سردار اکبری، با اشاره به سابقه تاریخی ظلم ستیزی و استبداد ستیزی و مخالفت بختیاری ها و زاگرس نشینان با طاغوت، دلیل بسیاری از محرومیت ها را برجای مانده از گذشته دانست و گفت: اولا باید بابت نعمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین نعمت بارش رحمت الهی شکرگذار باشیم.

وی،سبک زندگی ماشینی، کاهش بارندگی ها در سنوات قبل و حرکت خانواده ها به سمت تإمین نیازهای روزانه و به روز، را از دیگر دلایل مشکلات مردم منطقه در حال حاضر دانست و گفت: دردهه ۵۰ و ۶۰ هم بارش های سنگین باعث بسته شدن راه مردم در این منطقه به مدت ۶ماه می شد؛ ولی در حال حاضر همدلی مسئولین استان بویژه استاندار و دولت برای حل مشکلات مردم منطقه کاملا مشهود است.

وی خود را مطالبه گر برای برآورده کردن خواسته های مردم منطقه در زمینه های مختلف دانست و بر پیگیری حل مشکلاتی مانند بحث گاز بعضی از روستاها، مشکلات آب منطقه ای بیرگان و تإمین تجهیزات راهداری و … تإکید کرد.

سردار اکبری، با اشاره به اینکه استان چهارمحال و بختیاری سرچشمه چند رودخانه بزرگ است، بهره مندی مردم استان از درآمد آن همچون استانهای نفت خیز را مطالبه به حق دانست که در مجلس در حال پیگیری است.

گفتنی است؛ پیگیری رفع بعضی از نیازمندیهای ضروری، تامین بسته‌های معیشتی، کپسول گاز و نهاده های دامی از طریق مسؤلین مربوط و سرکشی از راه‌های روستایی منطقه در این سفر مورد توجه و پیگیری ویژه بود.

۴۶

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا