البرز

خودکفایی کشور در گروه توجه جدی به تولید است

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، مرتضی اعلمی، مدیرعامل سازمان اتکا، در گردهمایی تبیین مکتب حاج قاسم سلیمانی و نهمین یادوآره شهدای اتکا، گفت: پیام شهدا پیام امر به معروف و نهی از منکر است، حرکتی جهادی است که شهدا این موضوع را نه در حرف بلکه در عمل ثابت کرده‌اند. 

وی با اشاره به اینکه تولید، توسعه، حفظ و نمایش چهار مولفه اصلی قدرت هستند، تصریح کرد: تولید تنها موضوعی است ک می‌تواند کشور را خودکفا کند و رهبر معظم انقلاب چند سال است بر آن تاکید دارند. همچنین توسعه در بخش‌های مختلف به خصوص حوزه‌های دفاعی امروز اتفاق افتاده و اکنون به جایی رسیده ایم که محصولات توسعه ای را صادر می‌کنیم. 

این مقام مسؤول اظهار کرد: حفظ آثار و سرمایه‌ها و داشته‌ها یکی از مولفه‌های قدرت است و نمایش نیز یکی دیگر از ین مولفه هاست که امروز در عرصه نمایش قدرت هستیم. 

وی ادامه داد: در جنگ قبل از اینکه دشمن به مرزهای ما تهاجم کند در فکرشان ساعت‌ها و ماه‌ها نقشه کشیدند که در چه زمانی حمله کرده و به تهران برسند اما بعد از آغاز حمله آنچه دشمن روی کاغذ حساب نکرده بود رزمندگانی بود که مانع تجاوز شدند. 

اعلمی در پایان با تاکید بر نقش شهدا در حفاظت از کشور، یادآور شد: این حسین فهمیده ها و سردار سلیمانی ها بودند که امروز کسور در امنیت به سر می‌برد و می‌توانیم به بحث‌های تولیدی و اقتصادی خود برسیم.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا