اخبار ورزشی

خوسلو: حسادت باعث شده پیکه فراموشی بگیرد!

خوسلو: حسادت باعث شده پیکه فراموشی بگیرد!

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، از روزی که جرارد پیکه در مصاحبه‌ جنجالی‌اش گفت آخرین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا (سال ۲۰۲۲) را کسی به خاطر نمی‌آورد، واکنش‌های مختلفی نسبت به این موضوع صورت گرفته است. تازه‌ترین آنها از سوی خوسلو مهاجم جدید کهکشانی‌‌هاست که در گفت‌و‌گو با رادیو کاتالونیا، دلیلی خاص را برای فراموشی پیکه بیان کرد.

مهاجم پیشین سلتاویگو که تابستان امسال به رئال مادرید پیوست تا دومین دوره حضورش در سانتیاگو برنابئو را تجربه کند، در پاسخ به اظهارات اخیر پیکه گفت: اگر او این قهرمانی را به یاد نیاورد، نمی‌‌دانم آن وقت کدامیک از قهرمانی‌های ما را می‌خواهد به یاد آورد؟ نه فقط به خاطر بازی‌های مراحل قبل‌تر بلکه به خاطر آنچه که در فینال رخ داد.

آنچلوتی: رئال مادرید تاریخ خود را در لیگ قهرمانان ساخته است/ پیکه در دنیای خودش زندگی می‌کند!

خوسلو افزود: فکر می‌کنم آن قهرمانی از آن افتخاراتی است که در زندگی هرگز فراموش نخواهید کرد چون به شیوه‌ای خاص رقم خورد. نمی‌دانم چرا پیکه چنین حرفی زده است. شاید دلیلش این است که او بارسایی است و حسادت می‌کند.

رئال مادرید سال ۲۰۲۲ با غلبه بر تیم‌های چلسی، منچسترسیتی و لیورپول چهاردهمین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرد.

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا