آذربایجان غربی

خون‌بهای شهید سلیمانی خروج آمریکا از تمام بلاد اسلامی است

به گزارش برگزیده های ایران از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی روز پنجشنبه در مراسم گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی در ارومیه اظهار داشت: تا در این جامعه باکری‌‌ها، حججی‌ها، همت‌ها و سلیمانی‌‌ها را داریم و تا زمانی که عنصر بصیرت در جامعه اسلامی جاری باشد و رابطه بین امام و امت ناگسستنی باشد، کسی نمی‌تواند به انقلاب آسیب بزند.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی افزود: حماسه بزرگ مردمی، فتنه ۸۸ را خنثی کرد و منافقان داخلی و دشمنان و خارجی متوجه شدند که مردم تا ظهور حضرت بقیه‌الله دست از این انقلاب بر نداشته و از آن محافظت خواهند کرد.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: دشمنان در طول این ۴۲سال همواره نقشه کشیده‌اند تا به انقلاب ضربه بزنند اما حماسه مردم نظیر حضورشان در آیین تشییع امام راحل دشمنان را مایوس کرد و به همین خاطر دشمنان قصد فتنه‌های دیگری کردند ولی باز هم توطئه ها خنثی شد.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دروغ بزرگ تقلب در انتخابات عامل اصلی فتنه سال ۱۳۸۸ شد و بحث تقلب و آشوب در انتخابات قبل از اتمام رای‌گیری و با حمایت های خارجی استارت خورد.

وی با اشاره به اینکه ولایت حافظ رای مردم است، گفت: مقام والای ولایت در این مساله از رای مردم صیانت کرد و این در حالی بود که دشمنان قصد داشتند تا خط بطلانی بر ۴۰ میلیون رای مردمی بکشند.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی با اشاره به اینکه بصیرت رکن اصلی مقابله با فتنه است، افزود: ادامه دادن راه خط ولایت و عمل به رهنمودهای ولایت بصیرت لازم را در اختیار فرد قرار می‌دهد ومانع گمراهی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید ۹ دی، ارج نهاده شود اظهار کرد: اقدام به موقع ملت بزرگ ایران و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری در این حرکت نقش عمده و بسزایی داشت.

وی با تسلیت سالروز شهادت سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی اضافه کرد: خون بهای شهید سلیمانی راندن امپراتوری آمریکا از تمام بلاد اسلامی است.

نایب رییس فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این صورت خون بهای شهید سلیمانی تحقق خواهد یافت و باید سلطه آمریکا در منطقه از بین برود که این امر در حال تحقق است.

وی با اشاره به اینکه باید همگرایی و اتحاد در بین کشورهای منطقه به وجود آید، ادامه داد: باید اتحاد بلاد اسلامی را ایجاد کنیم.

وی گفت: ایران جزو کشورهای هسته‌ای جهان است و اگر می‌خواهیم این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد باید به صورت جدی مشکلات اقتصادی ممکلت را حل کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرتاج الدینی افزود: پیگیری حل مشکلات تورم، حقوق، حذف یارانه‌های پنهان و آشکارسازی یارانه‌ها، مسکن و عواملی از این قبیل از جمله مسائلی است که مورد پیگیری مجلس است.

وی اضافه کرد: حفظ قدرت خرید مردم و اعطای یارانه کارت از مسائلی است که مورد توجه بوده تا به مردم فشار اقتصادی وارد نشود.

انتهای پیام


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا