مرکزی

خون شهید سلیمانی تفکر مقاومت را تقویت کرد

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از محلات، داود غیاثی‌راد صبح امروز در مراسم ویژه بزرگداشت شهید اسدالله بربری خلبان استان مرکزی با عنوان«از خانه تا مدرسه از مدرسه تا آسمان»  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی با ویژگی‌هایی چون توکل قوی و انجام کار برای خداوند، اطاعات محض  از ولی فقیه و توسل به ائمه (ع) به الگویی برای همگان تبدیل شد.

وی تصریح کرد: احترام به خانواده شهدا و روحانیون، روحیه شهادت‌طلبی، شجاعت و شهامت و از همه مهم‌تر ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان از دیگر شاخصه‌های شهید سلیمانی بود که از او سردار دل‌ها ساخت.

نماینده فرمانده کمیته جستجو و مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان کوته‌فکر گمان می‌کردند با شهادت سردار سلیمانی می‌توانند تفکر سلیمانی را از بین ببرند، اما خون شهید سلیمانی تفکر مقاومت و ایستادگی را در جبهه‌مقاومت تقویت و استمرار بخشید.

 

به گزارش برگزیده های ایران همزمان با سالروز شهادت یگانه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام شهادت سردار دلها مراسم ویژه بزرگداشت شهید اسدالله بربری خلبان استان مرکزی با عنوان«از خانه تا مدرسه از مدرسه تا آسمان» با حضور مسئوولین، ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح، ایثارگران و مسوولان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، معاونت طرح و برنامه ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از خلبانان در محلات برگزار شد.

در این مراسم که خانواده شهید بربری، امام جمعه، فرماندار، شهردار و مسوولان نظامی شهر محلات نیز حضور داشتند، یاد شهید خلبان بربری گرامی داشته شد.

 

در این آیین دانش آموزان دبیرستان شهید بهشتی دبیرستانی که چهار خلبان تیزپرواز جمهوری اسلامی در آن تربیت یافته‌ و به نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی پیوستند، به اجرای سرود پرداختند.

حضور در کلاس درس خلبان بربری با حضور خلبانان نیروی هوایی ارتش، بازگویی شخصیت شهید بربری توسط همسرش و خاطره گویی دو نفر از همرزمان خلبان بربری، برگزاری میزگرد تخصصی شناخت شخصیت شهید بربری و شخصیت شهید سلیمانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

انتهای پیام/م


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا