Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
خیال باطل دشمن در حذف سردار سلیمانی/ «حاج قاسم» بعد از شهادت بیشتر معرفی شد - خبرگزاری برگزیده های ایران
چهارمحال و بختیاری

خیال باطل دشمن در حذف سردار سلیمانی/ «حاج قاسم» بعد از شهادت بیشتر معرفی شد

به گزارش برگزیده های ایران از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه مناسبت فاطمیه دوم را در پیش داریم، گفت: این ایام فرصت مناسبی است که حضرت زهرا(س) آنگونه که هست شناخته شود که متأسفانه تا کنون هنوز این بانو را نشناختیم.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: آیت‌الله مصباح در سخنان خود دارد که اگر حضرت زهرا(س) اینگونه قیام نمی‌کرد ما هنوز حضرت علی(ع) را نشناخته بودیم، نقش حضرت زهرا(س) اینجاست پس فاطمیه که یعنی حقانیت علی و اولاد علی را درک کنیم و هرچه بیشتر خود را به این راه مستقیم متصل کنیم.

امام جمعه شهرکرد گفت: عمر در حال گذر است و باید دقت کنیم این عمر را کجا و در چه راهی صرف می‌کنیم توجه داشته باشیم که به بطالت و در راه غیر از خدا هزینه نشویم.

خداوند برای حاج قاسم تلافی کرد

وی با اشاره به روز ۱۳ دی‌ماه روز مقاومت، ادامه داد: شهید سلیمانی همه عمرش را در ستیز با دشمن خدا هزینه کرد و در نهایت محبوب خدا شد و خدا چنان برایش تلافی کرد و به راهش، قلمش و سخنانش برکت داد که بعد از شهادتش هم مردم سر سفره مکتبش می‌نشینند.

نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: منظور ما تبلیغ یا سفارش نیست بلکه قصد داریم الگوسازی کنیم و هر کدام از شما جوانان و نوجوانان می‌توانید حاج قاسمان آینده باشید اراده کنید که پاک زندگی کنید که خداوند به این اراده برکت می‌دهد.

ما با دشمن احمق روبرو هستیم

نکونام اظهار داشت: ما با دشمنان احمق روبرو هستیم زیرا که این قضیه حماقت دشمن را نشان داد و حاج قاسم بعد از شهادتش بیشتر معرفی و شکوفا شد، ما نسبت به دشمن احمق غنی‌تر هستیم و اسلام، ائمه، شهدا و… ثروت‌های ما هستند پس به خود ببالید و روز به روز به این ثروت بیفزایید و از دشمن نهراسید.

وی به اولین سالگرد آیت‌الله مصباح یزدی اشاره کرد و ادامه داد: این شخص در جایگاه بالای علمی اما خاکی بود که مقام معظم رهبری تعابیر زیبایی برای ایشان به کار بردند که امیدواریم الگو باشد و در آینده شاهد امثال ایشان در جامعه باشیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا