کرمانشاه

خیزش خودجوش مردم کرمانشاه در اعتراض به حمله صهیونیست‌ها به بیمارستانی در غزه

خیزش خودجوش مردم کرمانشاه در اعتراض به حمله صهیونیست‌ها به بیمارستانی در غزه

به گزارش خبرنگار برگزیده کرمانشاه، این تجمع با حضور عامه مردم و مسئولین در فرودگاه آیت‌الله اشرفی اصفهانی کرمانشاه در حال برگزاری است، مردم کرمانشاه در این‌ تجمع حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی در غزه را محکوم کردند.

تجمع کنندگان در این مراسم ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، با سردادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «سکوت هر مسلمان خیانت است به قرآن»، «لشکر قدس ایران، انتقام انتقام»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «هیهات من الذله» انزجار خود را به جنایت صهیونیست‌ها نشان دادند.

جمعی از جوانان انقلابی کرمانشاه در این تجمع آمادگی خود را برای حضور در غزه و کمک به مجروحان فلسطینی اعلام کردند.

زمین بدون اسرائیل آبادتر و آزاد است

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در این تجمع اظهار کرد: آنچه امروز جهان از کنار آن می‌گذرد و مدعیان حقوق بشر نسبت به آن بی تفاوت هستند مجموعه جنایات کم نظیر در تاریخ بشریت است.

وی افزود: اگر فردی با نگاه اسلامی حوادث را ببیند ساکت نخواهد ماند چون در روایتی از نبی اکرم (ص) آمده «اگر فرد مسلمان صدای کمک خواهی دیگری را بشنود و او را جواب ندهد، مسلمان نیست».

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: امروز افرادی این‌ مسلمانان را به خاک و خون می‌کشند که به بیان آیات قرآن لجوج ترین دشمنان برای اهل ایمان هستند لذا آیات قرآن بدون ذره‌ای تخلف صهیونیست های خبیث را برای ما معرفی می‌کند.

وی گفت: امروز هر ایرانی آزاده‌ای حتی غیرمسلمان باید بداند هیچ دشمنی راهبردی تر و پلیدتر از صهیونیست‌ها برای ایران قوی وجود ندارد.

مدیر ارشد استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: آنچه در غزه اتفاق می‌افتد ٢ روی دارد یک روی آن جنایاتی است که به وضوح در مقابل چشم آزادی خواهان قرار گرفته و بی تفاوتی مدعیان حقوق بشر است اما یک روی دیگر آن خبرهای خوش و نوید رهبر انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی فرموند «آنچه امروز اسرائیل در غزه محقق می‌کند دست و پا زدن‌های یک رژیم منحوس در حال اضمحلال است» کودک کشی و ویران کردن بیمارستان در هیچ جای عالم نشانه قدرتمندی نیست بلکه نشانه ضعف است.

صحرایی تأکید کرد: رهبری فرمودند «آنچه در فلسطین اتفاق افتاده یک زلزله برای صهیونیست‌ها و شکستی غیرقابل جبران است» لذا از ٢ نایب امام زمان در این زمینه وعده‌های حقی دریافت کردیم.

وی بیان کرد: در جنگ بین حق و باطل افراد خاموش در جبهه دشمن قرار گرفتند لذا حرکت امروز مردم از جمله دانشجویان، اساتید و اقشار مختلف نشان دهنده این است که شریک غم همه مظلومان عالم هستیم و دولت جمهوری اسلامی همراه مردم مظلوم فلسطین بوده و خواهد بود.

صحرایی با تأکید بر اینکه «زمین بدون اسرائیل آبادتر و آزاد خواهد بود»، اذعان کرد: رهبری بر ضرورت، قطعیت و اهمیت جهاد تبیین تأکید فرمودند و جهاد تبیین در هر مقطعی ترجمه خود را دارد امروز قسمتی از آن جهاد تبیین است.

وی با اشاره به تعبیر رهبری در این زمینه مبنی بر اینکه مبادا جای جلاد و شهید عوض شود، تشریح کرد: برخی تلاش می‌کنند رزمندگان غزه را به دلیل آغازگر بودن، عامل جنگ نشان دهند اما محل جنگ موقعیت غاصبان را نشان می‌دهد و فلسطینی‌ها در خانه خود می‌جنگند.

صحرایی گفت: هر انسان با انصافی تأیید می‌کند رزمنده فلسطینی با نگاه انسانی پیروز میدان است.

برخورد زودهنگام موشک‌های ٢ هزار کیلومتری از یمن و سوریه به تل‌آویو

صادق اشک تلخ رزمنده دفاع مقدس در ادامه این تجمع اظهار کرد: حادثه غزه در داخل کشور ما نقطه ننگی بر پیشانی هایی بود که روزی در درون خانواده نظام بودند بعد جزء نااهلان قرار گرفته و در تهران شعار «نه غزه نه لبنان» را سر دادند.

وی افزود: این افراد با اسرائیل همسو شده و دل مردم غزه را به خون کردند و ننگ ابدی شامل آن‌ها شد لذا آنچه در غزه اتفاق افتاد و مقایسه آن با کشور ما در این است که سال ١٣۵٨ لانه جاسوسی تسخیر شد هیچ امکانات قوی پهبادی شناسایی، اشراف اطلاعاتی بر کشور ما نبود و ابرقدرتی مانند آمریکای جنایتکار ادعا کرد این اسرا را از درون ایران می‌برد.

رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ننگ حادثه طبس اتفاق افتاد و چندین بار آمریکایی ها ناوگان را وارد منطقه کرده و سرافکنده از منطقه خارج شدند.

وی گفت: اما طوفان الاقصی ٢٠ کیلومتر به عمق رژیم صهیونیستی رفت در شرایطی که معتقدند تحرک هر موجودی توسط رژیم صهیونیستی کنترل می‌شود.

اشک تلخ افزود: ٢٠ کیلومتر به عمق خاک رژیم صهیونیستی رفته و اسیر می‌گیرند و چند هزار نفر را انتقال می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه افکار عمومی جهان اسلام متوجه جنایت رژیم صهیونیستی شده است، تشریح کرد: ۶٠ سال است با آمریکا وارد جنگ شدیم و از سال ١٣۴٢ این جنگ رسما اعلام شد.

اشک تلخ اضافه کرد: وقتی جنگ علیه ایران از سوی عراق آغاز شد امام خمینی (ره) اعلام کرد مردم آماده جنگ با آمریکا شوند و طی ۶٠ سال گذشته این جنگ با فراز و فرود ادامه دارد.

وی ادامه داد: رهبری فرمودند «ما در یک پیچ حساس تاریخ قرار داریم» و امروز آن روز است لذا جنگ امروز ما اعتقادی و بر سر دین خدا است و جهانخواران در مقابل دین ما ایستادند و ما در مقابل دنیای آن‌ها خواهیم ایستاد.

اشک تلخ تأکید کرد: امید است به زودی شاهد اصابت موشک‌های ٢ هزار کیلومتری از خاک سوریه و یمن به تل‌آویو باشیم.

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا