اخبار روز

خیزش گسترده ملت‌های غربی علیه نسل‌کشی صهیونیست‌ها/ افزایش شکاف عمیق با حاکمان درباره فلسطین

خیزش گسترده ملت‌های غربی علیه نسل‌کشی صهیونیست‌ها/ افزایش شکاف عمیق با حاکمان درباره فلسطین

– اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برگزیده های ایران، شهرهای مختلف اروپا و آمریکا شاهد تظاهرات گسترده در حمایت از مسئله فلسطین و مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایات مستمر رژیم صهیونیستی بود.

تجمع گسترده حمایت از مردم غزه در واشنگتن + فیلم
خبرنگار نیویورک تایمز به علت سکوت این رسانه مقابل نسل کشی غزه استعفا کرد

تظاهرات مردمی در کشورهای غربی در حمایت از مردم مظلوم نوار غزه همچنان ادامه دارد تا نشان دهنده شکاف عمیق میان ملتها و دولتهای این کشورها باشد که در  اردوگاه آمریکایی و حمایت از جنایات اشغالگران قرار گرفته اند.

شهروندان اروپایی و آمریکایی با برگزاری تظاهرات گسترده خشم و نفرت خود را از ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه ابراز کردند.

ادامه این تظاهرات گسترده مردمی ممکن است سبب افزایش فشار افکارعمومی غربی بر دولتهایشان برای بازنگری در سیاستهای جانبدارانه خود از رژیم اشغالگر قدس شود.

تظاهرات شهروندان کانادایی در تورنتو در حمایت از غزه

در ادامه تظاهرات و تجمعات مردمی در جهان در حمایت از مردم مظلوم نوار غزه و محکومیت جنایات مستمر رژیم صهیونیستی، شهر تورنتو در کانادا شاهد تظاهرات در حمایت از غزه بود.

تظاهرات گسترده در واشنگتن در حمایت از غزه/ حرکت تظاهرات کنندگان به سمت کاخ سفید

هم اکنون تظاهرات گسترده ای در واشنگتن در حمایت از مردم مظلوم غزه در حال برگزاری است، تظاهرات کنندگان خواستار توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی و برقراری آتش بس هستند.

شرکت کنندگان  آمریکایی در تظاهرات گسترده علیه جنایات مستمر رژیم صهیونیستی در نوار غزه، به مقابل کاخ سفید رسیدند و هم اکنون در حال شعار دادن برای متوقف شدن تجاوزات اشغالگران هستند.

علاوه بر واشنگتن که تظاهرات دهها هزار نفری در آن ادامه دارد، آکسفورد هم شاهد تظاهرات گسترده در مخالفت با تجاوزات رژیم صهیونیستی به نوارغزه و در حمایت از فلسطین بوده است.

در اسکاتلند هم تظاهرات گسترده ای در حمایت از مردم مظلوم غزه و مخالفت با تجاوزات اشغالگران برگزار شده است

تظاهرات هزاران نفری در آلمان در حمایت از مردم غزه

شهروندان آلمانی در یک تظاهرات گسترده در برلین بر خواسته خود برای توقف فوری تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم بی دفاع نوار غزه تاکید کردند.

تهدید به زندان و جریمه هم مانع تظاهرات مردم فرانسه علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی نشد

با وجودی که فرانسه مجازات دو سال زندان و جریمه ۷۵ هزار یورویی را برای هرگونه انتقاد از صهیونیسم وضع کرده، اما پاریس پایتخت این کشور اروپایی شاهد تظاهرات گسترده مردمی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در نوار غزه بود.

تظاهرات در میلان ایتالیا در حمایت از مردم غزه

شهر میلان در ایتالیا نیز شاهد تظاهرات مردمی در حمایت از غزه و مخالفت با تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه بود.

تظاهرات گسترده در پایتخت شیلی در حمایت از مردم غزه

منابع خبری از برگزاری تظاهرات گسترده در سانتیاگو پایتخت شیلی در مخالفت با تجاوزات مستمر رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار مردم بی دفاع آن خبر دادند.

تقدیر هنیه از تظاهرات گسترده مردمی در واشنگتن و دیگر پایتختهای غربی

اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به تظاهرات گسترده مردم در کشورهای اروپایی و آمریکایی در حمایت از مردم غزه گفت: به توده های مردمی که  هم اکنون در واشنگتن در حال تظاهرات هستند و جمعیتهای انبوهی که در پایتختها و شهرهای غربی به همبستگی با مردم ما پرداخته و خواستار توقف جنگ نسل کشی در غزه شدند، درود می فرستم.

وی افزود این تظاهرات های گسترده که با حضور صدها هزار نفر از ملیتهای مختلف برگزار می شود، تاکید می کند که ملتهای جهان از اشغالگران و توحش آنها به ستوه آمده اند.

هنیه خاطر نشان کرد دولت آمریکا و دیگر کشورهای شرکت کننده در فراهم کردن پوشش برای این تجاوزات باید به ندای ملتهایشان گوش کنند. ملتهای جهان ، آزادی فلسطین و مقاومت مشروع و زوال اشغالگری را فریاد زدند.
/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا