مرکزی

دادستان اراک: به دنبال صلح و سازش در پرونده جهرم هستیم/ تظلم خواهی پیرمرد اراکی + فیلم

ربیع‌الله قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در اراک با اشاره به تظلم‌خواهی تعدادی از اهالی منطقه جهرم اراک در موضوع مالکیت مسکن اظهار کرد: رسیدگی به پرونده مطرح شده در خصوص وضعیت مالکیت مسکونی تعدادی از اهالی منطقه جهرم از دو سال گذشته بر اساس اسناد و مدارک در دستور کار دستگاه قضا قرار گرفته و دادگاه بر اساس این مستندات اقدام به صدور رای کرده است.

وی تصریح کرد: شاکی پرونده دارای اسناد مالکیت بوده و سند در اختیار وی نیز سند رسمی بوده است که دادگاه بر اساس آن اقدام به صدور رای کرده است.

دادستان اراک با اشاره به اینکه در این پرونده فردی مالک زمین است که از لحاظ قانونی حق به وی داده شده است، گفت: دادگاه به دنبال نظم اجتماعی است و اگر هر رای که دادگاه صادر می‌کند، موجب تجمع و اعتراض مردم شود، بدون شک سنگ روی سنگ بند نمی‌شود و باید به رای دادگاه احترام گذاشت.

قربانی با تاکید بر اینکه برای حل این مشکل شعبه ویژه‌ای در شورای حل اختلاف تشکیل شده است، بیان کرد: دستگاه قضایی به دنبال صلح و سازش در این پرونده است تا این موضوع به مصالحه ختم شود. 

وی گفت: به دنبال صلح و سازش بین اهالی منطقه جهرم و شاکی پرونده هستیم و به تظلم‌خواهی اهالی منطقه پاسخ خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اراک روز گذشته جمعی از اهالی منطقه جهرم با یک تجمع خواستار رسیدگی مسوولان شده و تظلم‌خواهی کردند.

 

 

انتهای پیام/ 

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا