Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
داد مراکشی ها هم از دست ویلموتس در آمد؛ او فقط به فکر پول است نه مربیگری+عکس - خبرگزاری برگزیده های ایران
اخبار ورزشی

داد مراکشی ها هم از دست ویلموتس در آمد؛ او فقط به فکر پول است نه مربیگری+عکس

به گزارش برگزیده های ایران، مارک ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی ایران بزرگترین پرونده مالی در تاریخ فوتبال کشورمان را بعد از ۶ ماه مربیگری ایجاد کرد و خواهان غرامت ۶ میلیون یورویی است.

پرونده سنگین ویلموتس با فدراسیون کشورمان اکنون در دادگاه حکمیت ورزش است و آخرین مراحلش را سپری می کند. نوع تنظیم قرارداد ویلموتس با فدراسیون ایران طوری بود که این مربی از قبل برای مربیگری به ایران نیامده بود بلکه برای درآمدزایی و کسب پول به تهران آمده بود.

در همین رابطه ویلموتس این روزها با باشگاه الرجاء مراکش به مشکل خورده و در عرض کمتر از دو ماه در آستانه برکناری قرار دارد.

نکته مهم این است که مراکشی ها هم به این اقدام ویلموتس اذعان کردند و این مربی را تنها تاجر می دانند که با تنظیم قراردادهای از پیش تعیین شده به دنبال درآمدزایی است و به هیچ وجه دنبال مربیگری نیست.

سعد الزکی سرمربی سابق الرجاء در مصاحبه با سایت «.lesiteinfo» مراکش، گفت: ویلموتس بسیار باهوش است. او با برنامه ریزی قبل و برای کسب درآمد و پول هدایت الرجاء را به دست گرفته و اصلا به دنبال فوتبال و مربیگری نیست.

وی افزود: هیچ چیزی ورزشی در قرارداد ویلموتس وجود ندارد. او مدیر مالی است و قراردادش تنها جنبه پولی دارد. اخراج او به منزله این است که باشگاه الرجاء باید برای مدت ۴ ماه آینده دستمزدش را پرداخت کند. همچنین الرجاء اگر در این مدت بازیکنش را به یک باشگاه اروپایی بفروشد ۱۰ درصد از مبلغ انتقالش به جیب مربی بلژیکی می رود.

ویلموتس با قراردادی مشابه با فدراسیون ایران سر مراکشی ها هم کلاه گذاشته و دست این مربی بلژیکی برای مراکشی ها هم رو شده است.

انتهای پیام/

 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا