اصفهان

دانشجویان باید در فرآینده‌های تصمیم‌سازی مشارکت جدی داشته باشند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه اصفهان، حسین هرسیج، سرپرست دانشگاه اصفهان ضمن ابراز خرسندی از تعامل با نمایندگان تشکل‌های فعال دانشگاه اظهار داشت: اهمیت تشکل‌های دانشجویی در ساختار کلی نظام اسلامی و نقش راهبردی آن در پیشبرد اهداف انقلاب بر کسی پوشیده نیست.

وی در ادامه ضمن بیان محورهای کاربردی برای تشکل‌های دانشجویی تصریح کرد: یکی از وظایف تشکل ها تعامل و ارتباطات مدیریت شده با بدنه دانشجویی و برنامه ریزی‌های مدون در راستای توسعه این راتباطات با مدیریت دانشگاه است و تشکل‌ها باید در راستای حرکت به سوی دانشگاه جامعه محور گام برداشته و نسبت به مسائل سیاسی و اجتماعی جامعه بی تفاوت نباشند.

هرسیج یکی از عوامل موفقیت تشکل‌های دانشجویی را افزایش نیروهای کادرساز دانست و تصریح کرد:  نیروهای کادرساز باید شناخت و اطلاعات بسیار بالایی داشته باشند تا بتوانند مسؤولان آینده را پرورش و تحویل جامعه بدهند.

سرپرست دانشگاه اصفهان همچنین یکی از راه‌های برطرف نمودن شکاف نسلی را نهادینه کردن فضای مجازی دانست و افزود: ما در حال حرکت به سوی جامعه فرازمانی و فرامکانی هستیم. فضای مجازی یک فضای تعاملی و بینابینی است که به عنوان یک فرصت باید به آن پرداخته و سیاستگذاری شود.

وی خواستار همکاری و همیاری دانشجویان در فرآیند تصمیم سازی دانشگاه شد و گفت: ما از ایده‌ها و نظرات و دیدگاه‌های شما اشتقبال می‌کنیم و در نهایت تصمیم‌گیری نهایی را با درایت بیشتر انجام خواهیم داد.

هرسیج در این جلسه بر تحول‌گرایی،مطالبه‌گری، ارتباط با سایر دانشجویان، جامعه پذیری و کادرسازی تاکید و خواستار همدلی و همبستگی در راستای اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران شد.

به گزارش برگزیده های ایران، دیدار نمایندگان تشکل‌های بسیج دانشجویی،انجمن اسلامی دانشجویان،جامعه اسلامی دانشجویان ،مجمع اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی دانشجویان راه امید با سرپرست دانشگاه اصفهان روز یکشنبه ۱۴ آذرماه سال جاری در محل تالار دکتر رزمجوی دانشگاه اصفهان برگزار و به سوالات و مطالبات مطروحه از سوی این نمایندگان دانشجویی پاسخ داده شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا