اصفهان

دانشجویان تنها ناجی مشکلات کشور هستند

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کاشان، عباس کتابی صبح امروز در جمع دانشجویان منتخب و ممتاز دانشگاه کاشان با تبریک روز دانشجو، به تلاش دشمن برای دلسرد کردن جوانان به‌نظام جمهوری اسلامی و فرار مغزها از کشور اشاره کرد و افزود: خوشبختانه تاریخ کشور ما ظرفیت‌های بی‌نظیری به‌خصوص درزمینهٔ نیروی انسانی دارد و همیشه در همه زمینه‌های علمی، تاریخی، فرهنگی، مذهبی، ایثار و شهادت درخشان بوده است.

 وی به شانزدهم آذر روز دانشجو اشاره کرد و اظهار داشت: در این روز جوانان دانشجو برای مبارزه با استکبار و استبداد قیام کردند و از جان خود گذشتند که دانشجویان باید از رشادت‌های این جوانان الگوپذیرند.

رئیس دانشگاه کاشان نخبگان و دانشجویان ممتاز را گل‌های معطر بوستان علمی دانست و افزود: شما جوانان دانشجو و مستعد باید از این استعداد خدادادی خود نهایت بهره و استفاده را ببرید.

کتابی ابر چالش کشور را اشتغال عنوان کرد و اظهار داشت: در دانشگاه، آموزش باید هدفمند و همراه بامهارت باشد تا جوانان بعد از فارغ‌التحصیلی بتوانند حلال مشکلات باشند.

وی خاطرنشان کرد: آینده کشور از آن شما دانشجویان است و باید سعی نمایید تا با خوب درس خواندن و کسب مهارت‌های لازم بتوانید مدیران خوبی برای آینده کشور باشید.

وی بابیان اینکه ما مدیون مردم هستیم افزود: نخبگان و فرهیختگان باید احساس مسئولیت نسبت به مردم و جامعه داشته باشند و تلاش مضاعف خود را برای خدمت و نقش‌آفرینی در جامعه داشته باشند.

کتابی دانشگاه کاشان را از دانشگاه‌های مطرح و نمونه درزمینهٔ های مختلف و در ابعاد ملی و بین‌المللی و حمایت و پشتیبانی‌های خیرین عنوان و تأکید کرد: شما دانشجویان باید از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌هایی که در این دانشگاه وجود دارد در راستای رشد و تعالی خود نهایت بهره را ببرید. و حلال مشکلات جامعه و کشور باشید.

دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی است

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان نیز با گرامیداشت ۱۶ آذر و تبریک روز دانشجو افزود: دوران دانشجویی بهترین دوران زندگی است که باید دانشجویان از این فرصت جوانی خود به‌خوبی استفاده کنند.

 حجت‌الاسلام خسروی مدیریت زمان را به دانشجویان مورد تأکید قرارداد و افزود: دانشجویی که اهل برنامه‌ریزی و مدیریت باشد به‌طور حتم موفق خواهد بود.

وی دانشجویان را سرمایه‌های اجتماعی یادکرد و گفت: یکی از مؤلفه‌های ثروتمندی کشور نیروی انسانی است که اگر نیروی کارآمدی داشته باشیم می‌توانیم مدیریت درستی داشته باشیم.

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/ج/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا