سیاسی

دانشجویان در بحث واکسیناسیون به روشنگری بپردازند/ تلاش برای حضوری شدن دانشگاه‌ها

به گزارش خبرنگار تشکل های دانشگاهی برگزیده های ایران عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت در جمع اعضای جامعه اسلامی دانشجویان با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع هیئات دانشجویی در روز اربعین گفت: دانشجویان با توجه به سخنان مقام معظم رهبری در اربعین به جهاد تبیینی بپردازند.

وی افزود: یکی از موضوعاتی که در جامعه نیاز به تبیین دارد بحث واکسیناسیون است که دانشجویان با برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و مناظرات و دعوت از اشخاص نخبه در این زمینه به روشنگری بپردازند.

شیراوژن ادامه داد: واکسینه کردن جامعه اولین راه مقابله با ویروس کرونا است و دانشجویان باید در این امر پیشگام شوند و برای عموم مردم این موضوع را تبیین کنند که با توجه به زدن دو دوز واکسن فقط احتمال بیماری و تعداد روزهای بیماری و فوت بر اثر این ویروس کاهش می‌یابد.

معاون فرهنگی وزارت بهداشت با بیان اینکه اعتماد مردم باید به سیستم بهداشتی و درمانی بیشتر باشد،  تصریح کرد: ما از جهات شرعی برای جلوگیری از انتشار ویروس مسئولیت داریم.

شیراوژن تاکید کرد: در باره بحث بازشدن دانشگاه‌ها از ۱۵ آبانماه نمی توان قطعی صحبت کرد و نمی‌توان گفت که پیک جدید شروع می شود ولی با توجه به سهل انگاری برخی از مردم شاید پیک بعدی در راه باشد.

وی در باره سوالی در باره خوابگاه های دانشجویی هم تاکید کرد: به دلیل فاصله گذاری شاید ظرفیت خوابگاه ها کم شود ولی سعی می شود با تدابیری خوابگاه به همه دانشجویان برسد و با توجه به مسافت دانشجویان خوابگاه ها و اولویت بندی شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت اظهار داشت: سعی بر این است که دانشگاه ها حضوری برگزار شوند زیرا کیفیت آموزش مجازی به اندازه و کیفیت و دقت آموزش حضوری نمی رسد.

انتهای پیام/ 


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا