Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند - خبرگزاری برگزیده های ایران
سلامت

دانشجویان پزشکی تحت پوشش رایگان بیمه تکمیلی قرار می گیرند

به گزارش روز پنجشنبه برگزیده های ایران از وبدا، بهروز رحیمی شب گذشته به همراه وزیر بهداشت و جمعی از مدیران این وزارتخانه با حضور در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی در تهران، مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد.  

وی با اشاره به تسهیلات ارائه شده برای دستیاران پزشکی، گفت: ۴ اقدام مهم برای رزیدنت ها و دستیاران، آغاز شده که یکی از آنها وام دستیاری قرض الحسنه برای دستیاران و رزیدنت ها و دانشجویان PHD است.  

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: دومین اقدام مهم، پوشش بیمه تامین اجتماعی بود که یک کار بزرگ و ارزشمند بود و مشکلات سنوات دستیاران بعد از فارغ التحصیلی حل شد و دانشجویان این مقطع می توانند با ثبت نام در سامانه صندوق رفاه دانشجویان که تمامی مراحل، غیر حضوری و الکترونیکی است، تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گیرند.  

مهندس رحیمی یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات حمایتی وزارت بهداشت، ارائه تسهیلات ودیعه مسکن برای دانشجویان متاهل مقطع دستیاری و PHD بود. آخرین رقم مبلغ وام ودیعه مسکن در سالهای گذشته، ۱۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بود که در تهران به ۶۰ میلیون تومان افزایش یافت و با مشارکت دانشگاه های علوم پزشکی، تا ۹۰ میلیون تومان نیز قابل افزایش است.

۱۳۵۲

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا