سمنان

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مجوز پارک فناوری سلامت گرفت

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان مجوز پارک فناوری سلامت گرفت

به گزارش خبرگزاری برگزیده استان سمنان ،دکتر کامران قدس صدور مجوز پارک علم و فناوری سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان را خبری خوش و فرصتی مطلوب برای محققان، دانشمندان و اهالی علم و دانش دانست و بیان کرد: احداث پارک علم و فناوری سلامت در استان سمنان آغاز یک مرحله جدید از توسعه فناوری برای دانشگاه است و کمک شایانی به توسعه فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان استان در حوزه سلامت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه باید بین علم و ثروت چرخه ای وجود داشته باشد تا بتوان با توسعه علم به توسعه ثروت دست یافت، گفت: در این راستا مسیری را پیشرو داریم که هدف آن تبدیل علم در فرایند آموزش به تحقیقات و در قدم بعدی تولید فناوری می باشد. مراکز رشد زمینه سازی لازم را در راستای منتهی شدن تحقیقات به فناوری فراهم می سازند تا این فناوری امکان تولید را به عنوان نمونه اولیه در مرحله آزمایشگاهی به پایلوت داشته باشد.

رئیس دانشگاه تصریح نمود: خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد رشد قابل توجهی از لحاظ تعداد هسته ها و واحدهای فناوری هستیم و زیرساخت های لازم در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان درراستای ایجاد پارک علم و فناوری سلامت وجود دارد.

وی هدف اصلی از راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقای فرهنگ نوآوری و رقابت سازنده میان شرکت‌های دانش بنیان حوزه سلامت دانست و گفت: با اقدامات و تلاش های انجام شده شرایط مناسبی در دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ایجاد شد که ابعاد مراکز حمایت کننده را از یک مرکز رشد به یک پارک فناوری سلامت گسترش دهیم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا