سمنان

دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان؛ پیشرو در ورزش/ سرمایه‌گذاری در ورزش بازگشت ۷ برابری دارد

به گزارش برگزیده های ایران از سمنان، مهدی شریعتی ظهر امروز در وبینار کشوری «آینده‌پژوهی ورزش» که به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان یکی از استان‌های پیشرو در ورزش دانشگاهی است که در جهت توسعه زیرساخت‌های ورزش گام‌های بزرگی برداشت.

وی ادامه داد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در ساخت سالن ورزشی در دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان و همچنین ایجاد فضاهای روباز برای دختران در دانشکده فنی حرفه‌ای دختران شاهرود موفق عمل کرده است.

رئیس مرکز مشاوره، تربیت بدنی و سلامت دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای به نقش ورزش در دنیا اشاره کرد و گفت: امروز ورزش به‌عنوان یکی از مؤلفه‌های صلح‌ساز و وحدت‌ساز است؛ ما هیچ رویدادی را پیدا نمی‌کنیم مانند المپیک که نمایندگان بیش از ۲۰۶ کشور و دولت در کنار هم قرار گیرند و طی یک رویداد ورزشی یک‌ماهه در قالب المپیک و یا پارالمپیک به‌صورت دوستانه با هم به رقابت سالم بپردازند.

شریعتی بیان کرد: امیدواریم این چراغی که در استان سمنان روشن شده است، روشن بماند و با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط محدودیت‌های کنونی بیماری کرونا که ایران در حال حاضر دچار آن است، چرخ ورزش دانشگاه همچنان گردان بماند و بتوانیم در ورزش دانشگاهی نقش خود را به‌خوبی ایفا کنیم.

وی گفت: فراموش نکنیم که امروز در دنیا می‌گویند، هر یک دلار سرمایه‌گذاری در ورزش بازگشت هفت برابری خواهد داشت و بسیار سودمند خواهد بود؛ دانشگاه فنی و حرفه‌ای هم از این قاعده مستثنا نیست و نبوده است و تلاش می‌کنیم، اقدامات لازم در حوزه ورزش دانشگاه فنی و حرفه‌ای تداوم داشته باشد و بیش از پیش باعث رشد و پیشرفت ورزش باشیم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا