کرمانشاه

داوری ۱۰ نمایش راه یافته به بخش صحنه‌ای جشنواره تئاتر مرصاد/ ۳ آثر ازآن کرمانشاه است

بهزاد حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار برگزیده های ایران در کرمانشاه، اظهار داشت: ۲۷ استان در دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد حضور دارند.

وی با اشاره به چهار بخش نمایشنامه‌نویسی، نمایشنامه‌خوانی، تئاتر صحنه‌ای و خیابانی در این جشنواره، گفت: بخش نمایش نامه‌نویسی در سطح کشوری برگزار شده و جوایز آن با نتایج اختتامیه بخش صحنه‌ای به منتخبان اهدا خواهد شد.

داور بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد گفت: بخش نمایش نامه‌خوانی در سطح استانی و بخش خیابانی هم اسفندماه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مضمون جشنواره در مورد بخش تئاتر، دفاع مقدس با دید بیشتر به بخش مرصاد است که در مرحله صحنه‌ای ۱۰ نمایش‌‌نامه به مرز مسابقه رسیده که طی امروز و فردا به صورت پخش فیلم تئاتر در محل مجتمع غدیر و با حضور داوران و علاقمندان به نمایش برگزار خواهد شد و در روز سه‌شنبه هشتم دی‌ماه  نتیجه آراء توسط داوران انتخابی اعلام‌ و در جلسه اختتامیه جشنواره مرصاد برگزار می‌شود. 

حیدری از ۱۰ نمایش ارسال شده سه کار مختص کرمانشاه معرفی کرد و افزود: مابقی از آن شهرهای مختلف از جمله هرمزگان، چهار محال بختیاری، کردستان،اصفهان و همدان است.

حیدری تصریح کرد: سیدحسین فدایی حسین، مهرداد رایانی مخصوص و بهزاد حیدری طی احکامی جداگانه از سوی  سعید نوروزی دبیر دوازدهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد به عنوان داور بخش مسابقه تئاتر صحنه‌ای جشنواره منصوب شده‌اند.

وی ادامه داد: امروز پنج کار پخش‌شده  و در پایان کار به مدت یک ساعت‌ونیم توسط بهزاد حیدری  کارگاه آموزشی و با موضوع  تاثیر عناصر تئاتری روی شعارزدگی به صورت  لایو زنده و ضبط فیلم  و درج در سایت‌های هنری و هنرهای تخصصی با حضور جمعی از افراد اهل تئاتر و هنری برگزار شد.

حیدری در پایان، گفت: در بخش جشنواره خیابانی بیش از ۷۰ کار به دبیرخانه ارسال و در دست بازبینی است؛ تعداد خاصی طی اسفندماه در شهر اسلام آبادغرب به صورت اجرای زنده خواهد شد.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا