اخبار ورزشی

درخشش ایرانی‌ها در غیاب ایران!

درخشش ایرانی‌ها در غیاب ایران!

به گزارش خبرگزاری برگزیده؛طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی، ۷ ایرانی برای کشورهای دیگر در تورنمنت فرانسه به میدان رفتند که از این تعداد ۳ نفر صاحب ۲ مدال طلا و یک برنز برای کشورهای اسپانیا، آلمان و کانادا شدند.

رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد و فرنگی جام هنری دگلان فرانسه، در شهر نیس فرانسه در حال برگزاری است. در شرایطی که هیچ کشتی‌گیری از ایران در این رقابت‌ها حضور ندارد اما ۷ کشتی‌گیر ایرانی با نام کشورهای دیگر در این مسابقات به میدان رفتند.

در گزارش ایران ورزشی آمده است: پیمان بیابانی ملی‌پوش اسبق کشتی ایران و دارنده مدال‌های طلای جوانان جهان و آسیا و برنز بزرگسالان آسیا، برای نخستین بار برای کانادا در وزن ۶۵ کیلوگرم به میدان رفت و به مدال برنز رسید. در این وزن آدن والنسیا از آمریکا طلا گرفت. بیابانی به تازگی از تیم ایران جدا شد و به کانادا رفت. او سال گذشته در ترکیب تیم ملی برای قهرمانی آسیا هم باید کشتی می‌گرفت اما به یکباره از لیست خارج شد و بحث مصدومیت او مطرح شد.

محمد متقی‌نیا ملی‌پوش اسبق ایران و دارنده مدال برنز جوانان جهان دیگر کشتی‌گیر ایرانی بود که در وزن ۷۴ کیلوگرم برای اسپانیا کشتی گرفت و صاحب مدال طلای این مسابقات شد. همچنین آلن گل محمدی نیز در همین وزن برای آلمان کشتی گرفت.پوریا طاهرخانی نیز در وزن ۷۹ کیلوگرم برای آلمان به روی تشک رفت و اونیز صاحب مدال طلای این رقابت ها شد.

همچنین رحمت‌الله مرادی در وزن ۹۲ کیلوگرم برای آلمان به روی تشک رفت.

در کشتی فرنگی نیز نیکولای محمدی در وزن ۶۰ کیلوگرم برای دانمارک کشتی می‌گیرد و جمال والی‌زاده که پس از مهاجرت از ایران ساکن فرانسه شده است، با نام اتحادیه جهانی کشتی مبارزه می‌کند.

۲۵۱ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا