اخبار ورزشی

درخشش این شهاب ادامه‌دار است

درخشش این شهاب ادامه‌دار است

ایمان گودرزی؛ بهادر عبدی بازیکن اسبق پرسپولیس بعد از خداحافظی از فوتبال کار خود را به عنوان مربی امیدهای پرسپولیس آغاز کرده است. مهاجم ریز نقش سابق قرمز ها مطمئن است که بازیکنان تیمش در آینده می‌توانند کمک بسیار زیادی به تیم اصلی بکنند و بازیکن سازی را یکی از راه های ساخت آینده درخشان برای پرسپولیس می‌داند. با بهادر عبدی در مورد شرایط فعلی تیم اصلی و بازی های پیش روی قرمز ها هم کلام شدیم که در زیر متن کامل مصاحبه را می‌خوانیم؛

در سال های اخیر بازیکنان جوان زیادی از پایه ها به تیم اصلی پرسپولیس رسیده‌اند
خوشبختانه سورگی و علی بابایی و رفیعی از قبل در اختیار پرسپولیس قرار گرفته اند .در این بین چند بازیکن دیگر پایه ها نظیر خدادادی و عنایت زاده هم مصدوم شدند که بازیکنان بسیار قابلی بودند اما هر چه که بود امسال هم تیم امیدهای پرسپولیس در صدر قرار دارد و حتما چند بازیکن خوب در پستهای مختلف تحویل تیم بزرگسالان خواهیم داد .

از بازی قبلی تیم با پیکان شروع کنیم، ارزیابی شما از این بازی چیست؟
پیکان فوتبال دفاعی بازی نکرد و به قولی کثیف بازی نکرد اما پرسپولیس تیم برتر میدان بود و به نظرم هر تیمی که مقابل پرسپولیس فوتبال بازی کند قطعا بازنده خواهد بود .از این رو فقط پرسپولیس شاید تنها مقابل تیمهایی به مشکل می خورد که دفاعی بازی می کنند و در فکردفاع و ضدحمله هستند .حرف سر مربی تیم پیکان هم در خصوص خلق موقعیت تیمش بیشتر برای دافع از حق تیمش بوده در حالی که همه دیدند موقعیتها و فرصتهای گل دو تیم اصلا با هم قابل قیاس نبود .

شب بد فرشاد فرجی بود ولی..
به هر حال وقتی بازیکنی بیرون بنشیند و کمتر فرصت بازی پیدا کند این چنین مسائلی پیش می آید اما به نظرم فرشاد در مجموع نمایش خیلی خوبی داشت و یکبار هم دروازه پرسپولیس را نجات داد مدافعی که نشان داد می توان روی اودر زمانی که به او نیاز دارید قادر است در خط دفاعی نمایش خوبی را ارایه دهد .

اگر یک پیش بینی زود هنگام از شما بخواهیم، مدعیان قهرمانی را کدام تیم ها می‌دانید؟
من باز هم جنگ قهرمانی را بین دو تیم پرسپولیس و سپاهان می بینم .

استقلال؟!!
استقلال تیم خوبی است اما من بیشتر تبحر سر مربی این تیم را با وجود تمام احترامی که برای ایشان قائلم در کارهای دفاعی و استفاده از ضد حمله ها می دانم در حالی که چیزی که من از پرسپولیس دیدم واقعا روزی زمین عالی و تاکتیکی و رو به جلو بسیار خوب کار می کند وشکل دفاعی تیمش هم بسیار قابل قبول و موجه است .

با مصدومیت پور علی گنجی وضعیت خط دفاعی تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟
گولسیانی به نظرم فصل گذشته جزو سه بازیکن برتر لیگ بود .مرتضی هم از زمانی که امد ارزشهای خودش را به عنوان یک مدافع بین المللی خیلی خوب در تیم پرسپولیس نشان داد اما به هر حال با اتفاقی که برای مرتضی رخ داد دوباره می توان باز هم ان انسجام دفاعی بسیار خوب را در تیم پرسپولیس برقرار ستخت نکته ای که پرسپولیس را به لحاظ دفاعی از بقیه تیمها در فاز دفاعی متمایز ساخته بود .در این بین با وجود گولسیانی در زمین امسال پرسپولیس چهار پنالتی زن خوب مانند شهاب و گولسیانی و کنعانی زادگان و ترابی دارد موضوعی که برای هر تیمی یک غنیمت محسوب می شود .

پیش بینی شما از بازی پرسپولیس با استقلال تاجکستان چیست؟
سبک بازی تاجیکستان مانند ازبکستان بیشتر فیزیکی است اما به نظرم ارزش سه امتیاز این بازی بسیار مهم و به نوعی حیاتی برای صعود محسوب می شود و به نوعی با گرفتن این سه امتیاز ،پرسپولیس برای بازی مقابل الدحیل و النصر وصعود از گروهش بسیار امیدوار می شود .

به نظر می‌رسد شهاب زاهدی اعتماد به نفسش را به دست آورده، یحیی می تواند روی او برای بازی با استقلال تاجکستان حساب کند
قطعا مهدی مصدومیت قبلی اش را فراموش کرده و ترسش کاملا ریخته است از این رو می توان شاهد درخشش دوباره این بازیکن بود ضمن اینکه شهاب هم بعد از گلزنی و هت تریک بسیار خوش موقعش شرایط بسیار خوبی دارد وباز هم می تواند در فاز گلزنی به پرسپولیس کمک کند و خوشبختانه با وجود شهاب پرسپولیس مشکل گلزنی قبلی را ندارد.

۲۵۷ ۲۵۱

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا