Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
درخشش دختران گیلان در دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون - خبرگزاری برگزیده های ایران
گیلان

درخشش دختران گیلان در دور رفت لیگ دسته اول بدمینتون

به گزارش برگزیده های ایران از رشت، دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور به میزبانی هیات بدمینتون استان گیلان به مدت دو روز، در تاریخ های ۴ و ۵ آذر در سالن تخصصی هیات بدمینتون‌ گیلان در مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد.

در این دور از مسابقات که با حضور چهار تیم نماینده گیلان، آذرخش رباط کریم، جوانان استارز تهران و صنایع غذایی منحصر گلستان برگزار شد تیم نماینده گیلان توانست با مغلوب ساختن حریفان، در سه بازی خود به پیروزی دست یابد.

در روز اول این مسابقات تیم گیلان در دیدار اول توانسته بود تیم صنایع غذایی منحصر گلستان را با نتیجه ۵ بر صفر شکست دهد و در دیدار دوم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ آذرخش رباط کریم را شکست داد.

در دیدارهای دیگر آذرخش رباط کریم با نتیجه ۴ بر یک جوانان استارز تهران را مغلوب کرد و تیم صنایع غذایی منحصر گلستان با نتیجه ۴ بر یک مغلوب جوانان استارز تهران شد و در روز دوم تیم نماینده گیلان با نتیجه ۴ بر یک جوانان استارز تهران را شکست داد و در دیدار دیگر تیم آذرخش رباط کریم با نتیجه ۴ بر یک مقابل تیم صنایع غذایی منحصر گلستان به پیروزی دست یافت.

نماینده گیلان در این مسابقات با مربی‌گری هما اسماعیلی و سرپرستی بلور امیدی و با بازی مریم قنبری، مهسا نوع بشری، ماهدیس غلامی، شفق کاظم پور، عارفه تیغ نورد، شقایق نوبهار و مطهره شمس به رقابت با سایر تیم ها پرداخت و توانست ۳ پیروزی کسب کند.

گفتنی است دکتر فریبا مددی، نائب رئیس فدراسیون بدمینتون جمهوری اسلامی ایران جهت تماشای مسابقات دور رفت مرحله مقدماتی لیگ دسته اول بدمینتون بانوان کشور در سالن تخصصی هیات بدمینتون‌ استان گیلان حضور یافت و این مسابقات را از نزدیک تماشا کرد.

به گزارش فارس، دور برگشت این مسابقات در اواخر آذر ماه به میزبانی استان گلستان برگزار می شود.

انتهای پیام/۸۴٠٠۸


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا