چهارمحال و بختیاری

درخشش «شاه داماد» در پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی

 

 

امین بسیم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از درخشش نمایش «شاه داماد» یاد کرد و گفت: این اثر توسط حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ساخته شده است که در پنجمین جشنواره تئاتر خیابانی لردگان حائز رتبه شد.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: این نمایش به نویسندگی سعید خیرالهی و کارگردانی مرضیه فرهنگ، کاری از گروه تئاتر ایل لردگان تولید واحد نمایش حوزه هنری استان است که جایزه دوم طرح و ایده، جایزه سوم کارگردانی، جایزه ویژه بازیگر زن و جایزه سوم بازیگری مرد جشنواره تئاتر خیابانی لردگان را به خود اختصاص داد.

 وی با بیان اینکه در این جشنواره دو اثر «شاه داماد» و «بلوط و بازعلی» به عنوان دو کار منتخب جشنواره معرفی شدند، ادامه داد: این نمایش با موضوع شهدای مدافع حرم است و شیوه اجرای آن از سوی کارگردان به صورت اتفاق در خیابان انتخاب شده است.

بسیم اظهار داشت: طرح اثر شاه داماد از طرح‌های برتر خیابانی سال ۹۹ بود و به دلیل داستان جذاب و زیبای آن تصمیم به اجرای این اثر را در سال جاری گرفتم.

وی در پایان گفت: «مصطفی حسنی» و «ریحانه اردشیری» بازیگران این اثر، «مرضیه فرهنگ» طراح صحنه و لباس و «روح الله خالدی» روابط عمومی و تبلیغات این اثر هستند.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا