کرمانشاه

درخشش هندبالیست‌های اسلام‌ آبادغرب در دور رفت لیگ دسته اول

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از کرمانشاه، تیم هندبال  زاگرس اسلام آباد غرب در دور رفت مسابقات لیگ دسته یک کشور که در اصفهان برگزار شد به دور بعد مسابقات صعود کرد این تیم خود را برای  دور دوم مسابقات آماده می‌کند که بتواند به لیگ برتر کشور راه یابد در این دوره از مسابقات چهار گروه و در هر گروه پنج تیم  به مصاف حریفان رفتند.

سجاد اعظم، مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار برگزیده های ایران، اظهار داشت: در این دوره از مسابقات تیم‌ها با آمادگی کامل حضور پیدا کرده بودند و تیم هندبال اسلام آبادغرب که در گروه مرگ قرار گرفته بود در بازی نخست به مصاف تیم هوانیروز اصفهان رفت و به نتیجه  تساوی رضایت داد تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در بازی دوم در برابر تیم میناب این تیم قدرتمند را ۳۸ به ۲۴ شکست داد.

وی افزود: در بازی دوم هندبال زاگرس با نتیجه ۳۶ بر ۳۰ از سد تیم قدرتمند بانه گذشت و در بازی پایانی با اقتدار کامل فراز‌بام دهدشت را با نتیجه ۲۶ به ۲۱ پشت سرگذاشت و به عنوان صدرنشین گروه به دور بعد از مسابقات صعود کرد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب گفت: برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر نیازمند حمایت  سازمان ورزش و جوانان هستیم که در گفت وگوی قبل با  خبرگزاری برگزیده های ایران ما را مورد انتقاد قرار دادند که از سالن‌های سرد شهرستان اسلام آبادغرب انتقاد کردیم، همچنان  تقاضا می‌کنیم که نسبت به وسایل گرمایشی سالن‌های ورزشی اسلام آبادغرب تلاش کنند که بازیکنان ما در هوای سرد دچار سرماخوردگی نشوند.

اعظم در پایان باتوجه به صعود تیم هندبال کرمانشاهی به دور دوم، گفت: از سازمان لیگ درخواست میزبانی دور بعد مسابقات را داشته‌ایم که امیدواریم این مهم انجام پذیرد و ما از امتیاز میزبانی برخوردار شویم.

انتهای پیام/پ


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا