لرستان

درخشش کم سابقه ورزشکاران لرستانی در المپیاد کشور / ارتقا ۷ پله ای لرستان در جدول مدالها

درخشش کم سابقه ورزشکاران لرستانی در المپیاد کشور / ارتقا ۷ پله ای لرستان در جدول مدالها

به گزارش برگزیده لرستان ، سید آرش قیاسیان با اشاره به حضور قابل توجه ورزشکاران لرستان در چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور ، اظهار کرد: ورزشکاران لرستانی در این مسابقات موفق به کسب ۹ مدال طلا، ۹مدال نقره و ۸ برنز شدند.

وی افزود: ورزشکاران پسر لرستان در این مسابقات ۶ مدال طلا، ۷ نقره و ۵ برنز را کسب کردند همچنین ورزشکاران دختر نیز موفق به کسب ۳ مدال طلا ، ۲نقره و ۳برنز شدند.

مدیرکل ورزش وجوانان لرستان با بیان اینکه لرستان با کسب ۲۶امتیاز در جایگاه دهم جدول توزیع مدال های چهارمین دوره المپیاد استعداد های برتر کشور قرار گرفت، تصریح‌کرد: لرستان با کسب این تعداد مدال و امتیاز توانست به صعود هفت پله ای در بین استان های کشور دست یابد که این جایگاه یک موفقیت قابل توجه برای ورزش استان محسوب می شود.

قیاسیان لرستان را مخزنی از استعداد های ورزشی در همه رشته ها عنوان کرد و با تاکید بر اینکه تمرکز بر روی رده های پایه و استعداد های برتر باعث رشد و ارتقا ورزش لرستان در همه سطوح خواهد شد، گفت: با توجه به بحث آمایش در ورزش استان تمام تلاش ما در مجموعه ورزش وجوانان این است تا با حمایت های لازم و شکوفایی این استعداد های برتر ورزشی شاهد موفقیت و افتخار آفرینی آنها در میادین جهانی و رقابت های المپیک باشیم.

۴۶

برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا