البرز

درخواست اعضای هیأت ورزش‌های همگانی البرز از فدراسیون/لطفا آقای رییس را برکنار کنید!

به گزارش برگزیده های ایران از کرج، ۲۷ شهریور ماه امسال بود که در یک رقابت نزدیک و تنگاتنگ علیرضا رحمتی با کسب ۹ رای از مجموع ۱۷ رای به عنوان رییس جدید هیأت ورزش‌های همگانی البرز معرفی شد.

وی در حالی عهده دار این مسئولیت شد که هیأت در ۳ سال قبل از آن با تغییر پی در پی سرپرست وبی ثباتی مدیریتی روبرو بود و حال جامعه بزرگ ورزش‌های همگانی امیدوار بود که با ایجاد ثبات در این هیأت ورزشی بسیاری از کارهای بر زمین مانده و مطالبات بی شمار ورزشکاران پاسخ داده خواهد شد.

اما نامه اخیر ۹ نفر از اعضای مجمع انتخابات به رییس فدراسیون ورزش های همگانی ودرخواست آنها برای برگزاری مجمع فوق العاده و در نهایت برکناری رحمتی پرده از حواشی و خبرسازی‌های جدیدی را در این هیأت ورزشی بزرگ البرز برداشته است.

۹ نفر از اعضای مجمع که در میان آنها نماینده باشگاه داران و هیأت‌های ورزشی شهرستانی دیده می‌شود با برشمردن دلایل مختلف از جمله عدم توجه به نیاز شهرستان‌ها و تلاش برای برکناری آنها و برخی انتصاب‌ها در ارکان هیأت خواستار تشکیل مجمع فوق العاده و تعیین تکلیف در این خصوص شده اند.

رونوشت این نامه برای وزارت ورزش و جوانان، سازمان بازرسی استان البرز ومدیرکل ورزش وجوانان البرز نیز ارسال شده و حال باید دید واکنش فدراسیون ورزش‌های همگانی به این درخواست چیست وآیا ۹ عضو مخالف  ومنتقد مجمع می توانند برکناری رحمتی را از این مسؤولیت رقم بزنند.

انتهای پیام/ج


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا