Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
درخواست امام جمعه برای استقرار نمایندگی ثبت‌احوال در بادرود - خبرگزاری برگزیده های ایران
اصفهان

درخواست امام جمعه برای استقرار نمایندگی ثبت‌احوال در بادرود

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز با گرامیداشت سوم دی روز ثبت‌احوال اذعان کرد: یکی از وظایف پدران و مادران برای فرزندان انتخاب نام نیکو است، والدین باید در انتخاب نام نهایت تلاش و دقت خود را به کار ببرند تا در آینده موجب سرافکندگی و خجالت فرزند نباشد.

وی با تبریک روز نهضت سوادآموزی اظهار کرد: استاندارد سواد در جامعه بالا رفته است و امروز یکی از نشانه‌های سواد داشتن سواد رسانه‌ای است و می‌طلبد همه دستگاه‌ها به ویژه دهیاری‌ها و پایگاه‌های بسیج کم‌سوادان و بی‌سوادان را شناسایی کنند تا در چتر آموزش و سوادآموزی قرار بگیرند.

یعقوبی با تأکید بر اینکه نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: اصل ۹ دی باید برای جامعه و به‌ویژه جوانان روایت شود چرا که در حماسه نهم دی مردم چشم فتنه را کور کردند و سفره فتنه برای همیشه برچیده شد.

ضرورت راه‌اندازی مجدد نمایندگی ثبت‌احوال بادرود

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود نیز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بادرود اظهار کرد: یوم‌الله نهم دی‌ماه ۸۸ در حقیقت باطل‌السحر تمام توطئه‌های دشمنان داخل و خارج بود لذا باید از فراموش‌شدن این روز بزرگ تاریخی جلوگیری کرد. این حماسه بزرگ، ماندگار و سرنوشت‌ساز، نمایش معجزه الهی، قدرت فکری ملت و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: ۹ دی، روز تجلی وحدت ملت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف گرایی و عمل به هنگام مردم ایران اسلامی است، یوم‌اللهی که ملت ایران در این روز تحت عنایات الهی و هدایت‌های ائمه اطهار (ع) و خصوصاً حضرت امام حسین(ع) بزرگ‌ترین توطئه خارجی و فتنه داخلی علیه انقلاب اسلامی و نظام ولایی را درهم شکست و توطئه گران خارجی و فتنه گران داخلی همسو با بیگانگان را ناکام ساخت.

قاسمی افزود: دستیابی به فهم و درک درست از عظمت کار ملت ایران در تقابل با فتنه سال ۱۳۸۸ یکی از ابعاد راهبرد حفظ حافظه تاریخی ملی و ابعاد مهم جهاد تبیین است.

امام‌جمعه بادرود با گرامیداشت سوم دی‌ماه روز ملی ثبت‌احوال، گفت: اول دی‌ماه سال ۹۹ تا آخر آذر ۱۴۰۰ در شهرستان نطنز تعداد ۴۲۰ واقعه تولد نوزاد به ثبت رسیده که از این تعداد ۲۶۱ مورد آن مربوط به ساکنین منطقه بادرود است،حدود ۶۱ و نیم درصد تولدها به منطقه بادرود تعلق دارد که می‌طلبد در راستای تسهیل و تسریع در خدمت‌رسانی به مردم و تجهیز امکانات و ارتقاء نمایندگی ثبت‌احوال در بادرود مستقر شود.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/آ/


سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا