Deprecated: Optional parameter $storage_path declared before required parameter $sftp is implicitly treated as a required parameter in /home/irviral/public_html/wp-content/plugins/duplicator-pro/lib/phpseclib/class.phpseclib.php on line 107
درخواست عجیب و جنجالی «آنجلینا جولی» از ایرانی‌ها! - خبرگزاری برگزیده های ایران
علمی و فناوری

درخواست عجیب و جنجالی «آنجلینا جولی» از ایرانی‌ها!

درخواست عجیب و جنجالی «آنجلینا جولی» از ایرانی‌ها!

گروهی این اقدام را یک تلاش برای سرقت «ژنوم» دختران ایرانی معرفی می کنند و هشدار داده اند. روزنامه همشهری و اعضای جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی این افراد را تشکیل می دهند و در سوی مقابل کیانوش جهانپور پزشک عمومی و مدیر روابط عمومی اسبق وزارت بهداشت می گوید موی کوتاه شده از سر اصلا حاوی دی ان ای نیست که بخواهد سرقتی انجام بپذیرد و در حقیقت برای رسیدن به ژنوم ایرانیان راه های بسیار ساده تری است. اینکه ۷ میلیون ایرانی خارج از مرزهای سرزمینی ایران هستند. مهاجران نسل اولی که بسیاری از آنها در سال های اخیر به غرب برای ادامه زندگی رفته اند. آنها به آزمایشگاه می روند ، زندگی روزمره دارند و کیس های ساده تری برای کشف ژنوم ایرانی ها خواهند بود.

کدام یک از این دو گروه درست می گویند؟

در «پاسخ دو متخصص ژنتیک سرشناس ایرانی به جنجال بر سر کمپین «موهای بریده» آنجلینا جولی» پاسخ‌های متخصصان در این باره را بخوانید.

۵۸۵۸

مجله خبری برگزیده های ایران

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا