اخبار ورزشی

دردسر والیبال ایران به اروپایی‌ها رسید

دردسر والیبال ایران به اروپایی‌ها رسید

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری برگزیده های ایران، دیدار افتتاحیه مسابقات والیبال قهرمانی زنان اروپا، شب گذشته با جدال تیم‌های ایتالیا و رومانی در ایتالیا آغاز شد و با برتری ۳ بر صفر میزبان به پایان رسید.

مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زنان اروپا در کشورهای بلژیک، ایتالیا، آلمان و استونی برگزار می‌شود.

افتتاحیه والیبال قهرمانی اروپا در عمارت ۲۰۰۰ ساله!

جووانی گویدتی، سرمربی ایتالیایی تیم ملی صربستان اما به شدت کلافه و عصبانی است چون کشور بلژیک به ۲ دستیار ترکیه‌ای گویدتی، ویزا نداده است.

سرمربی تیم ملی صربستان در این مورد گفت: ورزش یعنی رقابت و تنها مسابقه دادن نیست. ورزش دنیای بزرگی است شامل بازیکنان، کادر فنی، تماشاگران و برندها. ورزش، پلی از دوستی است که مرز بین افراد و کشورها را از بین می‌برد.

جووانی گویدتی ادامه داد: دو دستیار من که گذرنامه ترکیه‌ای داشتند،‌ نتوانستند به خاطر مشکلات صدور ویزا در کنار تیم باشند. این شرایط به شدت چهره والیبال را مخدوش می‌کند. ما  ۱۵ روز است که در حال تلاش برای برطرف کردن این مشکل هستیم ولی هنوز نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. تلاش مسئولان برای حل شدن این مشکل، کمک بزرگی به حفظ ارزش برند والیبال خواهد بود.

تیم ملی ایران نیز در فصل ۲۰۲۳ لیگ ملت‌‌های والیبال، مشکلات زیادی برای دریافت ویزای شنگن و همچنین آمریکا داشت که در نهایت با ترکیب ناقص در این مسابقات شرکت کرد. این جریان نشان داد که ورزش عملا نمی‌تواند حریف سیاست شود. باید دید فدراسیون جهانی والیبال برای برطرف کردن این مشکل، اقدامی اساسی انجام خواهد داد؟

/

سرور مجازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا